Тема тренінгу / майстер-класу
|
Тренер
|
Громадсько спрямоване управління загальноосвітнім навчальним закладом
|
Воронцова Емілія
|
Новітні тенденції у створенні презентацій
|
Ліснівська Тетяна
|
Від мультимедійного до інтерактивного уроку
|
Олейнікова Ірина
|
Навчання математики з використанням мультимедійної дошки
|
Васильєва Дарина
|
Перевірка навчальних досягнень учнів за допомогою ІКТ
|
Герман Артем
|
Запобігання синдрому емоційного вигорання в професійній діяльності педагога, керівника
|
Ковчин Наталія
|
Емоційна компетентність та її розвиток у професійній та побутовій сферах життя
|
Воронцова Емілія
|
Вкладаючи душу у дитину, пам’ятайте про себе
|
Олейнікова Ірина
|
Вплив типу темпераменту та інших психологічних особливостей на ефективність навчального процесу (Спецтренінг для батьків та вчителів)
|
Воронцова Емілія
|
Самооцінка, самодослідження, самодіагностика як шлях до професійної самореалізації (Спецтренінг для батьків та вчителів)
|
Ковчин Наталія
|
Скрайбінг як сучасна форма візуалізації навчального матеріалу
|
Ліснівська Тетяна
|
Проектна діяльність на уроках математики
|
Васильєва Дарина
|
Використання Інтернет-ресурсів у дистанційній формі навчання
|
Ліснівська Тетяна
|
Прикладна + аксіологічна складова курсу математики
|
Васильєва Дарина
|
Психодіагностика готовності дітей до навчання у школі. Психолого-педагогічна корекція (Спецтренінг для батьків та вчителів)
|
Воронцова Емілія
|
Інструменти Google: робота та навчання (заняття І) (Спецтренінг для різних категорій!)
|
Герман Артем
|
Інструменти Google: робота та навчання» (заняття ІІ) (Спецтренінг для різних категорій!)
|
Герман Артем
|
Інтегровані уроки з математики+ STEM технології
|
Васильєва Дарина
|
Організація мережевної взаємодії та використання ресурсів Інтернету в навчальному процесі (Спецтренінг для різних категорій!)
|
Ліснівська Тетяна
|
Впровадження та реалізація експерименту чи інноваційного проекту у навчальному (навчально-виховному) процесі
|
Воронцова Емілія
|
Інноваційні інструменти візуалізації знань
|
Озерян Ольга
|
Освітнє лідерство або лідерство в освіті. Е-портфоліо вчителя
|
Воротнікова Ірина
|
Навчальне середовище школи засобами Google Apps for Education
|
Герман Артем
|
Моніторинг та оцінювання навчальної діяльності учнів засобами ІКТ . Дистанційне навчання, вимоги до дистанційних курсів
|
Воротнікова Ірина
|
Фандрейзінг (залучення ресурсів) для розвитку навчального закладу
|
Герман Артем
|
Професійна педагогічна творчість. Психологічний супровід самовдосконалення вчителя (тестування, рекомендації, стратегії і тактики). Професійна мотивація
|
Воронцова Емілія
|
Едьютеймент: навчання через гру
|
Титаренко Анастасія
|
Культура мережевого спілкування
|
Герман Артем
|
Інструменти Google для ефективної організації роботи директора, заступника директора та педагога
|
Герман Артем
|
Як встигнути все або тайм менеджмент для педагога
|
Скрипка Ганна
|
Як підготувати учнів до професій, які ще не існують
|
Зражевський В’ячеслав
|
Інтегративно-діяльнісна технологія у навчанні на прикладі науково-педагогічного проекту «Росток»
|
Воронцова Емілія
|
Професійне зростання педагога від початківця до майстра
|
Сивак Олександр
|
Технологія створення електронного посібника
|
Воротнікова Ірина
|
Методика створення та проведення навчальних веб-квестів
|
Захар Ольга
|
Google Classroom – онлайн клас для ефективного навчання
|
Бурдун Олена
|
Фінансова грамотність як запорука соціальної безпеки. Гроші і діти
|
Ткач Вікторія
|
Фінансова грамотність як запорука соціальної безпеки. Міфи та реальність: борг, заощадження, пенсії
|
Ткач Вікторія
|
Перехід від знаннєвої парадигми до компетентністної. Я – частина змін!
|
Ліснівська Тетяна
|
Цифровий формат освіти
|
Ліснівська Тетяна
|
STEM технологія та мейкерпростір
|
Калюжна Маргарита
|
Сучасний формат презентацій. Новітні тенденції в створенні презентацій
|
Ліснівська Тетяна
|
Інструменти Google для педагога
|
Герман Артем
|
Реалізація наскрізних ліній компетентностей в навчанні математики
|
Васильєва Дарина
|
Навчальне середовище засобами інструменту Google сайти
|
Герман Артем
|
Google-форми в роботі учителя
|
Бурдун Олена
|
Новітні сервіси для інноваційних освітян
|
Калюжна Маргарита
|
Технологія діалогічної взаємодії, трикутник цінностей і ресурсів в досягненні очікуваного результату
|
Сивак Олександр
|
Мережна взаємодія в класноурочній формі організації навчання
|
Ліснівська Тетяна
|
Віртуальна та доповнена реальність
|
Калюжна Маргарита
|
Скетчинг
|
Калюжна Маргарита
|
Вісім типів інтелекту у навчанні або як створити ситуацію успіху для кожного учня
|
Воронцова Емілія
|
Освіта для майбутнього – оволодіння учнями універсальними технологіями: влади, спілкування, творчості, життєтворчості, цілісності
|
Сивак Олександр
|
Створення інтерактивних онлайнових вправ
|
Захар Ольга
|
Технології підготовки педагогів до впровадження інновацій в школі
|
Сивак Олександр
|
Використання ІКТ на уроках для полегшення роботи вчителя
|
Олейнікова Ірина
|
Цифрова репутація педагога
|
Бурдун Олена
|
Популярна педагогіка: Про ключові і предметні компетентності у батьків, вчителя та учнів
|
Воронцова Емілія
|
Організація дистанційного навчання в школі
|
Воротнікова Ірина
|
Методика розробки дистанційних курсів
|
Воротнікова Ірина
|
Проект vs Дизайн мислення в освітньому процесі
|
Калюжна Маргарита
|
Створення і тестування прототипів інтегрованих уроків в початковій школі
|
Сивак Олександр
|
Технологія діалогічної взаємодії в трикутнику Вчитель – Предмет – Учень в досягненні очікуваного результату
|
Сивак Олександр
|
Технології науково-методичного супроводу діяльності навчальних закладів (для працівників методичних та управлінських структур ОТГ)
|
Боднар Оксана
|
Дитина з розладами аутичного спектру в класі. Взаємодія, підтримка навчання
|
Воронцова Емілія
|
Емоційний інтелект і соціальна компетентність
|
Воронцова Емілія
|
Кейс-технологія. Інтегровані уроки. Методи, прийоми кейс-уроку
|
Ліснівська Тетяна
|
Раціогуманна діалогічна педагогіка – шлях творення школи майбутнього України: “Школи людини культури”
|
Сивак Олександр
|
Педагогічний сторітелінг
|
Бурдун Олена
|
Хмарні сервіси OFFICE 365 як засоби формування новітнього навчального середовища школи
|
Максимова Оксана
|
Моделювання організаційної культури навчального закладу (для директорів та заступників закладів освіти)
|
Боднар Оксана
|
ІТ для виконання індивідуальних, групових освітніх проектів
|
Воротнікова Ірина
|
Сучасний формат презентацій, слайдові, потокові, анімаційні. Доповнення Pear Deck, SmartArt, Padlet
|
Ліснівська Тетяна
|
Освітній тренінг в роботі вчителя: від задуму до втілення. Модуль 1. Підготовка тренера та тренінгові технології
|
Сивак Олександр
|
Цифровий формат освіти. Kahoot, Padlet, JigsawPlanet, Wizer
|
Ліснівська Тетяна
|
Математика в стилі Start-Up
|
Васильєва Дарина
|
Освітній тренінг в роботі вчителя: від задуму до втілення. Модуль 2. Проведення освітнього тренінгу
|
Сивак Олександр
|
Освітній тренінг в роботі вчителя: від задуму до втілення. Модуль 3. Розуміння себе, учнів і процесу тренінгу
|
Сивак Олександр
|
Е-портфоліо вчителя, учня
|
Воротнікова Ірина
|
Новий учитель Нової української школи. Особистісно-професійне самовдосконалення суб’єкта педагогічної діяльності засобами самопізнання. Модуль перший: Самодіагностика пам’яті, бажань
|
Черкашина Тетяна
|
Новий учитель нової Української школи. Особистісно-професійне самовдосконалення суб’єкта педагогічної діяльності засобами самопізнання”. Модуль другий: “Самодіагностика емоцій, думок”
|
Черкашина Тетяна
|
Основи мнемотехніки
|
Парнивода Тетяна
|
Ефективне використання інтерактивної дошки в навчальному процесі
|
Олейнікова Ірина
|
Стресостійкість учителя в епоху освітніх змін
|
Сивак Олександр
|
Tips and tricks for primary school English teachers «Поради та секрети для вчителя англійської в молодшій школі»
|
Сушко Лана
|
1. “Primary School Games and Activities” «Ігри та ігрова діяльність в молодшій школі»
2. “Assessment of/for learning in primary school” «Оцінювання навчання/для навчання в молодшій школі»
|
Сушко Лана
|
“Summer language camps in educational institutions” («Літні мовні табори в закладах освіти»)
|
Сушко Лана
|
Аналітична діяльність заступника директора
|
Боднар Оксана
|
Фінансова грамотність як запорука соціальної безпеки
(Фінансовий практикум для освітян – ділова гра “Життєвий капітал”)
|
Зирянова Ольга
|
Тренінг професійного антивигорання
|
Мешко Галина
|
Що таке інтерактивна дошка. Основні інструменти програмного забезпечення Touch Board. Сторонні сервіси та їх застосування на уроці
|
Овчинніков Олександр
|
Гендерний вимір в освіті
|
Вихор Світлана
|
Як переконати дітей розмовляти літературною мовою. Формування соціально-психологічної готовності педагога до подолання проблеми використання ненормативної лексики в дитячому колективі
|
Трухан Оксана
|
Як швидко навчитись користуватися інтерактивною дошкою
|
Овчинніков Олександр
|
Майстерня казкотворчості
|
Замелюк Марія
|
Ментальна Генетика
|
Зирянова Ольга
|
Соціально – психологічний тренінг “Професійне і духовне зростання вчителя НУШ: глобальна компетентність, втілююча діалогічність, професійна креативність, особиста відповідальність, надихаюча майстерність.”
|
Сивак Олександр
|
Цифровий формат технології Таксономія Блума
|
Ліснівська Тетяна
|
Як підвищувати ефективність власних ресурсів Вчителю та Директору школи в щоденній діяльності?
|
Гондюл Ірина
|
Перевернутий клас та змішане навчання на уроках математики
|
Васильєва Дарина
|
Успішний педагог-вихователь: який він?
|
Замелюк Марія
|
Освітній тренінг – розвідка “Психофрактальна педагогіка у суб’єктно – вчинковому вимірі освітнього простору школи”
|
Сивак Олександр
|
Тренінг – рольова гра “Впровадження інновацій в освітніх закладах: від задуму до втілення (психологічний вимір).”
|
Сивак Олександр
|
Розвиток критичного мислення. Створення онлайн вправ wizer.me
|
Ліснівська Тетяна
|
Онлайн опитування Kahoot
|
Ліснівська Тетяна
|
Дитина з синдромом дефіциту уваги і гіперактивністю в освітньому середовищі
|
Воронцова Емілія
|
Розвиток духовної культури педагога
|
Груць Галина
|
Освіта НУШ через індивідуальність дитини
|
Пивоваренко Марта
|
Смартфон, планшет – помічники в організації зворотнього зв’язку з учнями в НУШ
|
Пата Олена
|
Шкільна освіта в умовах Індустрії 4.0: конструювання успішного майбутнього
|
Омельяненко Віталій
|
Формувальне оцінювання. Як навчити учнів оціночній самостійності
|
Колесник Лариса
|
Проект Н5Р для творчого вчителя
|
Мещишена Ганна
|
Використання метафоричних карток у навчально-виховному процесі як засіб формування успішної особистості учня
|
Бутурлим Тетяна
|
Моделювання організаційної культури закладу освіти
|
Боднар Оксана
|
Створення інтерактивних плакатів та інтелект-карт засобами Thinglink, Coggle для формування інноваційного освітнього простору
|
Клепко Ігор
|
Розвиток критичного мислення в контексті вимог Нової української школи
|
Сергієнко Марина
Тимофєєва Інна
|
Онкопсихологія в сім’і та школі
|
Меркотан Анастасія
|
«Ігрові технології в освітньому процесі НУШ»
|
Юрченко Оксана
|
Глобальна компетентність вчителя НУШ як здатність навчати в епоху інновацій
|
Сивак Олександр
|
Безпека електронної пошти і соцмереж, захист власної інформації і даних, шифрування, паролі, фішинг та інші інтернет-загрози
|
Клепко Ігор
|
Оцінювання по новому у навчальному процесі НУШ. Створення опитувань та тестів у Forms, Quizizz та транспонування їх у Team
|
Максимова Оксана
|
Інтерактивна дошка ТМ «Intboard» від «А» до «Я»
|
Малюх Анатолій
|
Прийоми психо–емоційного налаштування на співпрацю в умовах Нової української школи
|
Сергієнко Марина
Тимофєєва Інна
|
Створення інтерактивних робочих аркушів в онлайн-сервісах Wizer.me, PlayPozit, Live Worksheets, Formative
|
Мещишена Ганна
|
Менеджмент наукових досліджень у школі: просто про складне
|
Омельяненко Віталій
|
Освітній інтерфейс інтерактивної дошки ТМ «Intboard»: дидактичні можливості
|
Ірина Коляда
|
Профілактика та подолання булінгу в закладах освіти
|
Воронцова Емілія
|
Діалогічність вчителя НУШ як основа партнерської взаємодії
|
Сивак Олександр
|
Інноваційні технології навчання в роботі вчителя української мови та літератури: підготовка до ЗНО
|
Бутурлим Тетяна
|
Майстер-клас по плануванню та постановки мети
|
Бубир Ольга
|
Створення вправ з використанням програмного забезпечення «Intboard Easy Start V2.0» на реалізацію концепції НУШ
|
Ірина Коляда
|
Teams – комплексне рішення для спілкування в команді
|
Пата Олена
|
Сучасні моделі та алгоритми креативного планування роботи класних керівників у закладі загальної середньої освіти
|
Боднар Оксана
|
Використання для власного іміджу педагогів образу жінки у ЗМІ
|
Вихор Світлана
|
Проектування та створення електронних підручників у програмі Bristar UniMaster
|
Дубовик Євген
|
Інтегровані уроки в сучасній школі
|
Юрченко Оксана
|
Застосування інтелектуальних технологій в практиці педагогів-менеджерів
|
Озерян Ольга
|
Стратегічне планування освітнього простору методами проектного менеджменту
|
Озерян Ольга
|
Застосування карт структурованої інформації для підготовки навчально-методичних матеріалів
|
Озерян Ольга
|
Модель управління організаційними змінами Ларрі Грейнера
|
Озерян Ольга
|
Джерела емоційного здоров’я сучасного педагога
|
Олена Волошенко
|
Основи педагогіки партнерства в освітньому просторі української школи
|
Олена Волошенко
|
Надихаюча майстерність вчителя НУШ як джерело зростання учнів
|
Сивак Олександр
|
Нові ролі вчителя української школи: у пошуках балансу
|
Олена Волошенко
|
Практика написання освітніх проектних документів: формування інформаційно-аналітичних компетентностей
|
Озерян Ольга
|
Здоров’я вчителя. Як керувати емоціями, підтримувати темп життя, збагатити свій природний потенціал
|
Ліснівська Тетяна
|
Емоційне навчання. Перезавантаження свідомості дитини. Уникнення стресу під час навчання
|
Ліснівська Тетяна
|
Практикум з фінансової грамотності. Як вчителю збільшити власні грошові надходження? Найкоротший шлях від знань до доходів
|
Зирянова Ольга
|
Прийоми критичного мислення- дієвий інструмент педагога в сучасному освітньому середовищі
|
Харітоненко Леся
|
Інтерактивний урок 2.0 – Вступ. Пошук, створення та використання інтерактивних технологій для проведення уроків
|
Андрій Коноваленко
|
Технологія 7W — з чого почати
|
Ліснівська Тетяна
|
Дитина з особливими освітніми потребами у навчальному закладі – інклюзія на практиці
|
Воронцова Емілія
|
Адаптація першокласників: як створити комфортні умови для розвитку і навчання
|
Воронцова Емілія
|
ІТ простір нових освітніх можливостей
|
Ліснівська Тетяна
|
Професійна мобільність педагога
|
Замелюк Марія
|
Готуйся. Дій. Відповідай
|
Замелюк Марія
|
Педагог та обдарована дитина
|
Замелюк Марія
|
Розвиваємо креативність
|
Замелюк Марія
|
Особистісно-професійне самовдосконалення засобами самопізнання. Модуль 2. “Свідоме формування самовладання, позитивного мислення”
|
Черкашина Тетяна
|
Гендерне насилля: причини і наслідки
|
Вихор Світлана
|
Практикум з фінансової грамотності та засоби налаштування ментального радару вчителя на отримання високого доходу
|
Зирянова Ольга
|
Використання інтерактивних технологій, пошук та впровадження в навчальний процес
|
Задніпренко Максим
|
НУШ в просторі цифрових комунікацій
|
Ліснівська Тетяна
|
Уроки веб-дизайну, фріланс, створення Landing page з нуля
|
Клепко Ігор
|
Де гроші або як монетизувати свої зусилля?
|
Преображенська Ольга
|
Успіх починається з мети!
|
Преображенська Ольга
|
Оцінювання вихованості учнів як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти
|
Боднар Оксана
|
Діалог і креативність на уроці як інструменти інтеграції знань в початковій школі
|
Сивак Олександр
|
Освітні можливості мобільних технологій
|
Мещишена Ганна
|
Навчаємо учнів оціночній самостійності. Формувальне оцінювання в НУШ
|
Юрченко Оксана
|
Впровадження змішаного навчання математики за допомогою онлайн платформи GIOS
|
Васильєва Дарина
|
Розвиток логічного мислення учнів як перший крок для впровадження STEM-освіти
|
Васильєва Дарина
|
Булінг: психологічні механізми та методи запобігання, боротьби /міжнародна практика
|
Пивоваренко Марта
|
Чому діти брешуть? Механізми ідентифікації
|
Пивоваренко Марта
|
7 кроків щоб зробити навчання більш доступним
|
Пата Олена
|
Методологія і технологія сучасної інтерактивної освіти: професійне становлення тренера
|
Сивак Олександр
|
Організаційна культура як інструмент ефективного управління
|
Дмитрук Олена
|
Основи психології та міжособового спілкування. Спілкування як форма діяльності
|
Шарлович Зоя
|
Педагогічні основи навчання пацієнтів і їх родин в медичній практиці
|
Шарлович Зоя
|
Музикотерапія як засіб профілактики професійного вигорання
|
Чернецька Валентина
|
Формування життєзберігаючої та здоров’язберігаючої компетенції через вміння надавати першу невідкладну допомогу
|
Варич Алла
|
Медіадидактика в педагогічній практиці як засіб активізації діяльності студентів на заняттях
|
Купріяненко Анжела
|
Симуляційні методи навчання в медичній освіті
|
Козирацька Людмила
|
Особливості спостереження за дитиною від народження до 5-ти років відповідно до уніфікованого клінічного протоколу первинної медичної допомоги №438 від 12.05.2016 року “Інтегроване ведення хвороб дитячого віку” МОЗ України
|
Мухіна Таміла
|
Емоційний інтелект як засіб розуміти себе та інших людей, управляти собою та іншими
|
Максимець Світлана
|
Стресменеджмент (управління стресами в житті)
|
Максимець Світлана
|
Організація науково-дослідної роботи студентів закладів вищої освіти
|
Косенко Валентина
|
Емоційний інтелект та особистісне зростання
|
Магдисюк Людмила
|
Методика використання арт-терапії у роботі педагога, вихователя та психолога
|
Магдисюк Людмила
|
Психологія успіху: особистісне та професійне зростання викладача вищої школи
|
Боримська Любов Полчанова Галина
|
Формування іншомовної компетенції шляхом використання автентичних аудіо-візуальних матеріалів
|
Антонов Олексій
|
STEM-освіта, принципи методики і переваги
|
Ліснівська Тетяна
|
Е-платформа освітнього простору – доцільність, технологія, методи і прийоми
|
Ліснівська Тетяна
|
Врахування ґендерних стереотипів в процесі викладання математики
|
Вихор Світлана
|
Студія інтер’єру безпечного простору
|
Магдисюк Людмила
|
Методика використання арт-терапії у роботі педагога, вихователя та психолога
|
Магдисюк Людмила
|
Від впевненості до гармонії
|
Замелюк Марія
|
Як зробити сучасний урок унікальним?
|
Бутурлим Тетяна
|
Створення електронних підручників у форматі PDF з інтерактивними елементами
|
Вовк Віктор
|
Використання Google форм в ефективній діяльності викладача
|
Плоткіна Людмила
|
Смартфон на занятті працює на нас, а не проти нас!
|
Баранова Лілія
|
Інтерактивна лекція, або Як реанімувати лекційне заняття
|
Баранова Лілія
|
Профілактика передачі ВІЛ-інфекції від матері до дитини
|
Чекурда Галина
|
Мовленнєва компетенція як невід’ємна складова фаховості спеціаліста
|
Кірячок Марина
|
Практичні аспекти формування та оцінювання безпечного середовища у системі внутрішнього забезпечення якості освіти
|
Боднар Оксана
|
Техніка стрессерфінгу на на хвилях освітніх інновацій (змін)
|
Сивак Олександр
|
Професійно-особистісна антикрихкість вчителя як освоєння стратегій подолання
|
Сивак Олександр
|
Індивідуальна траєкторія професійного саморозвитку засобами самопізнання
|
Черкашина Тетяна
|
Створюємо освітній квест: алгоритм, рекомендації, приклади
|
Дмитренко Світлана
|
Soft skills: невід’ємний компонент форумування життєвих компетентностей для дітей XXI століття
|
Козлова Анна
|
Дієві прийоми розвитку критичного мислення для дітей і дорослих
|
Харченко Наталія
|
Батьки і діти: новий зміст проблеми стосунків між поколіннями на сучасному етапі (технологія проведення батьківських зборів)
|
Крутенко Ольга
|
Особливості навчання дітей нового покоління: методика click-навчання
|
Дмитренко Світлана
Долгова Дарія
Харченко Наталія
|
Основи формування стратегії розвитку ЗЗСО
|
Олена Педько
|
Казкотерапія в роботі з дітьми та дорослими
|
Магдисюк Людмила
|
Освітня технологія в напрямку STEM
|
Ліснівська Тетяна
|
Креативні вправи на уроках
|
Юрченко Оксана
|
Сучасні діти і виховання
|
Олена Педько
|
Технологія інтерактивного відео в освітньому процесі
|
Мещишена Ганна
|
Соціально-емоційне навчання
|
Калюжна Маргарита
|
Булінг: психологічні механізми та методи запобігання, боротьби /міжнародна практика
|
Пивоваренко Марта
|
Дитина, що має психологічну травму. Виявити, допомогти
|
Прянічнікова Олена
|
Digital Escape Room
|
Калюжна Маргарита
|
Пазли для виховання
|
Олена Педько
|
Ініціатива Go-Lab
|
Калюжна Маргарита
|
Конструювання тестових завдань для діагностики навчальних досягнень учнів за таксономією Блума
|
Боднар Оксана
|
Використання платформи Zoom в освітньому процесі: теорія та практика
|
Ліснівська Тетяна
|
Як вчителю зараз керувати особистими фінансами? Покроковий план дій
|
Зирянова Ольга
|
Інтерактивні інструменти формувального оцінювання
|
Юрченко Оксана
|
Психологічні методи зниження тривоги та паніки у час COVID-19
|
Пивоваренко Марта
|
Як оцінювати компетентності по НУШ на смартфоні не витрачаючи на це час
|
Арам Саргсян
|
Апатія та особливості учбової мотивації у дітей
|
Пивоваренко Марта
|
Професійне вигорання педагога: інструменти самодопомоги
|
Прянічнікова Олена
|
Агресія у дітей. Зрозуміти та допомогти
|
Пивоваренко Марта
|
ТОП 5 навичок для успішності у житті та навчанні
|
Замелюк Марія |
Ресурси вчителя в онлайн середовищі домашніх завдань. Зворотний зв’язок вчителі, батьки, учні
|
Ліснівська Тетяна
|
Як виявити здібності й таланти в учнів та допомогти у виборі професії старшокласникам?
|
Арам Саргсян
|
Творча лабораторія математиків
|
Мещишена Ганна
|
Новинки Office 365
|
Пата Олена
|
Продукти Microsoft та інтерактивна дошка
|
Мещишена Ганна
|
Конструювання діалогічного уроку
|
Сивак Олександр
|
Організація освітнього процесу в Teams для закладу освіти (з досвіду)
|
Мещишена Ганна
|
Антикрихкість вчителя як усвідомлена взаємодія з реальністю
|
Сивак Олександр
|
Організація зворотнього зв’язку в Microsoft Teams (практичний досвід 5 років!)
|
Пата Олена
|
Як вчителю провести межу між життям та роботою?
|
Мосієнко Марина
|
Організація освітнього процесу в Teams для закладу освіти (з досвіду)
|
Мещишена Ганна
|
СТЕМ-навчання, з чого все починається? Легко і цікаво
|
Ліснівська Тетяна
|
Професійний стандарт вчителя закладу загальної середньої освіти
|
Ліснівська Тетяна
|
Організація зворотнього зв’язку в Microsoft Teams
|
Пата Олена
|
Педагогіка партнерства: сутність, основні принципи
|
Замелюк Марія
|
Я крокую до майстерності
|
Замелюк Марія
|
Інерція мислення, як перешкода творчому, креативному підходу у діяльності педагога
|
Сидоров Дмитро
|
Використання інтерактивних дошка ТМ iBOARD в умовах інклюзивної освіти
|
Манжула Володимир
|
Елементи комунікативного менеджменту. Як сформувати топ-навички ефективного спілкування
|
Боднар Оксана
|
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
|
Прянічнікова Олена Михновецька Ірина
|
Майстерня казкотворчості
|
Замелюк Марія
|
Програма Zoom: питання та відповіді
|
Замелюк Марія
|
Методика використання арттерапії у роботі педагога, вихователя та психолога
|
Магдисюк Людмила
|
Основи ефективної емоційної саморегуляції педагога
|
Олена Педько Трухан Оксана
|
Студія інтер’єру безпечного простору особистості
|
Магдисюк Людмила
|
Партнерство учасників освітнього процесу як фактор забезпечення якості дистанційної освіти
|
Олена Педько
|
Гендерні проблеми сучасної української освіти
|
Вихор Світлана
|
Техніки самодопомоги при професійному вигоранні
|
Прянічнікова Олена
|
Майстерня казкотворчості
|
Замелюк Марія
|
Технологія формування комунікативної культури засобами самопізнання
|
Черкашина Тетяна
|
Сучасний формат презентацій. Скрайбінг у кейсі сучасного вчителя
|
Ліснівська Тетяна
|
Інноваційні технології фізичного розвитку дітей дошкільного віку
|
Замелюк Марія
|
Використання онлайн-дощок в освітньому процесі
|
Захар Ольга
|
Сенсорна інтерактивна дошка Intboard та LCD-панель – інструменти вчителя як засоби формування новітнього освітнього процесу
|
Максимова Оксана
|
Самоаналіз особистої ефективності з реалізації освітніх цілей і завдань
|
Черкашина Тетяна
|
Організація дистанційного та змішаного навчання за допомогою Google Classroom
|
Бурдун Олена
|
Розвиток креативності дитини дошкільного віку
|
Замелюк Марія
|
Конструювання: від гри до творчого розвитку дитини
|
Замелюк Марія
|
Вихід на новий якісний рівень освіти за допомогою інтерактивних дошок Intboard та LCD-панелей
|
Максимова Оксана
|
Гра як засіб соціалізації сучасного дошкільника
|
Замелюк Марія
|
Активація уяви та фантазії в молодшій школі в рамках Інсайт освіти
|
Сидоров Дмитро
|
Ігрова діяльність як засіб спілкування дітей та дорослих
|
Замелюк Марія
|
Етнопсихологія сімейних стосунків
|
Магдисюк Людмила
|
Казкотерапія в роботі психолога, педагога з дітьми з особливими освітніми потребами
|
Магдисюк Людмила
|
Інноваційні технології у процесі формування логіко-математичних уявлень у дітей дошкільного віку
|
Замелюк Марія
|
Методичні засади формування ментальної культури засобами самопізнання
|
Черкашина Тетяна
|
Google форми – всі можливості для освітян
|
Бурдун Олена
|
Розвиток фізичних якостей дітей дошкільного віку за допомогою рухливих ігор та ігрових естафет
|
Замелюк Марія
|
Прийоми розвитку креативності у молодшій школі
|
Сидоров Дмитро
|
Говорити з дітьми про секс: рано, пізно, в інтернеті знайде!
|
Вишневська Оксана
|
Підліткова сексуальність: лайфхаки батькам та педагогам
|
Вишневська Оксана
|
МИСТЕЦТВО СПІЛЬНОГО МУЗИКУВАННЯ: історико-культурний контекст
|
Молчанова Тетяна Олегівна
|
Основи розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти
|
Олена Педько Трухан Оксана
|
Міра і пропорційність виконавського тандему «піаніст-концертмейстер – соліст». Термінологія спільного виконавського процесу
|
Молчанова Тетяна Олегівна
|
Як розвивати креативність у собі та дітей дошкільного віку
|
Замелюк Марія
|
Маловідомі жінки-композиторки у соціокультурній ситуації XVI-XІX ст.
|
Молчанова Тетяна Олегівна
|
Основи компетентності педагогічного партнерства
|
Олена Педько Трухан Оксана
|
Педагогіка партнерства в освітньому середовищі: мейкерство і педагогічні технології
|
Замелюк Марія
|
Основи емоційно-етичної компетентності вчителя
|
Олена Педько Трухан Оксана
|
Сексуальна освіта та статеве виховання дітей та молоді 21 століття
|
Вишневська Оксана
|
Формувальне оцінювання. Як працює? Які проблеми? Який результат? Інтерактивний моніторинг навчальних запитів учнів та прозорого навчального процесу
|
Ліснівська Тетяна
|
Педагогічний книжковий аукціон. Презентація навчально-методичної літератури інноваційного змісту. Книжкове коло інновацій. Найцінніші ідеї існують на паперових носіях
|
Озерян Ольга
|
Фізичний розвиток дошкільників: традиції та інновації
|
Замелюк Марія
|
Статево сексуальне виховання школярів з особливими потребами в інклюзивному просторі
|
Вишневська Оксана
|
EduTech: інструменти та сервіси інтерактивних технологій
|
Мещишена Ганна
|
Організація веб-квестів на основі Google форми
|
Бурдун Олена
|
Логопедичні заняття онлайн. Де шукати клієнтів і як працювати: лайфхаки для спеціалістів
|
Вишневська Оксана
|
Техніки формувального оцінювання
|
Ліснівська Тетяна
|
Соціально-психологічні чинники та профілактика булінгу
|
Олена Педько Трухан Оксана
|
Гра як засіб соціалізації сучасного дошкільника
|
Замелюк Марія
|
Цифрова освіта або Життя онлайн наших дітей: лайфхаки для батьків та педагогів
|
Вишневська Оксана
|
EduTech: цифрове освітнє середовище закладу освіти
|
Мещишена Ганна
|
Особливості розвитку емоційної сфери дітей дошкільного віку за допомогою діяльності
|
Замелюк Марія
|
Логопедичні заняття онлайн для дітей з ООП
|
Вишневська Оксана |
Ігрове середовище: навчання у грі
|
Замелюк Марія
|
Аспекти статево сексуальної грамотності для дітей з ООП
|
Вишневська Оксана
|
Інтерактивні методи дистанційного навчання
|
Олена Педько
|
Говорити чи не говорити з дітьми із ментальними порушеннями про секс?
|
Вишневська Оксана
|
Основи розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі позашкільної освіти
|
Олена Педько
|
Психологічні аспекти організації інклюзивного навчання у закладах освіти
|
Прянічнікова Олена
|
Особливості організації інклюзивної роботи для дітей з РДУГ: психологічні рекомендації
|
Прянічнікова Олена
|
Використання засобів ІКТ для інтерактивної когнітивної візуалізації навчального матеріалу
|
Мещишена Ганна
|
Практика профілактики та подолання булінгу: ізраїльський досвід
|
Трухан Оксана
|
Мистецтво полеміки та дискусії або як правильно відстоювати свою думку
|
Замелюк Марія
|
Творча лабораторія піаніста-концертмейстера та соліста
|
Молчанова Тетяна
|
(Не) дитячі стосунки онлайн. Профілактика сексуального насилля: від усвідомлення до захисту
|
Вишневська Оксана
|
Секрети Google Forms
|
Бурдун Олена
|
Читання з листа як важлива складова розвитку піаніста: алгоритм навчання
|
Молчанова Тетяна |
Персональний бренд: умова успіху свого «Я» |
Замелюк Марія |
Практика командоутворення: соціальні технології в педагогічній діяльності |
Трухан Оксана |
Допомога логопеду онлайн. Як працювати з дітьми і дорослими онлайн? |
Вишневська Оксана |
Стратегії формування освітньої мотивації здобувачів освіти |
Крутенко Ольга |
Вплив казкотерапії на розвиток психічних властивостей дітей дошкільного віку |
Магдисюк Людмила |
Розвиток емоційного інтелекту у дітей та підлітків |
Магдисюк Людмила |
Цифровий формат в технології формувального оцінювання. Контент. Можливості. Результат |
Ліснівська Тетяна |
Сучасні арт-терапевтичні техніки в роботі з дітьми та підлітками |
Магдисюк Людмила |
Вихід на новий якісний рівень освіти за допомогою інтерактивного стола та інтерактивної парти |
Максимова Оксана |
Діагностика і корекція дітей з особливими освітніми потребами |
Воронцова Емілія |
Організація інклюзивного навчання в освітньому закладі |
Воронцова Емілія |
Організація дистанційного та змішаного навчання за допомогою Google Клас (Classroom)
|
Бурдун Олена |
Педагогіка Фребеля – практичне натхнення |
Замелюк Марія |
Розвиваємо творчість дітей вдома |
Замелюк Марія |
Ігри, що розвивають творчий потенціал дитини |
Замелюк Марія |
Збереження та зміцнення професійного здоров`я педагогічних працівників |
Жук Тетяна |
Арт-терапевтичні технології в освітньому процесі |
Жук Тетяна |
Мотивація в професійному та особистому житті педагога |
Жук Тетяна |
Навчання на свіжому повітрі – новий вимір ігор на свіжому повітрі
|
Замелюк Марія |
Самозбережувальні технології в умовах сьогодення |
Юрченко Оксана |
Методи ефективного навчання Cінгапура в загальноосвітніх закладах |
Воронцова Емілія |
Педагогіка Фребеля – практичне натхнення |
Замелюк Марія |
Формування навичок управління конфліктами |
Замелюк Марія |
Використання онлайнових інструментів навчальної взаємодії в очному та дистанційному навчанні |
Скрипка Ганна |
Формування ключових комптентностей учителя, необхідних для успішного проходження сертифікації
|
Юрченко Оксана |
ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНА ЕВОЛЮЦІЯ МИСТЕЦТВА СПІЛЬНОГО ВИКОНАВСТВА: витоки, традиції, імена |
Молчанова Тетяна |
Самозбережувальні технології в умовах сьогодення |
Юрченко Оксана |
Розвиваємо творчість дітей вдома |
Замелюк Марія |
Ігри, що розвивають творчий потенціал дитини |
Замелюк Марія |
КОНЦЕПТУАЛЬНА ЕТИМОЛОГІЯ ТА КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ СТАНОВЛЕННЯ ФАХУ ПІАНІСТА-КОНЦЕРТМЕЙСТЕРА: переосмислення термінологічних розбіжностей визначень |
Молчанова Тетяна |
МАЛОВІДОМІ ЖІНКИ-КОМПОЗИТОРКИ В ІСТОРІЇ СВІТОВОЇ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ: правдиві історії непомітних талантів |
Молчанова Тетяна |
Розвиток емоційного інтелекту у дітей та підлітків |
Магдисюк Людмила |
Soft skills – важливі навички для будь-якої професії. Формуємо успішну особистість |
Юрченко Оксана |
Вплив казкотерапії на розвиток психічних властивостей дітей та підлітків |
Магдисюк Людмила |
Математичний світ – способи викликати у дітей математичну допитливість |
Замелюк Марія |
Комунікативна мобільність майбутнього педагога-вихователя |
Замелюк Марія |
Особливості застосування арттерапевтичних технік в роботі з дітьми та підлітками |
Магдисюк Людмила |
Профілактика професійного вигорання працівників освіти |
Прянічнікова Олена |
Психологічна профілактика насилля в сім’ї |
Магдисюк Людмила |
Ритмічно-ігрова діяльність у професійній підготовці майбутніх музичних педагогів |
Ірина Новосядла |
Технічний розвиток піаніста: психофізіологічні проблеми |
Ірина Новосядла |
Навчання на свіжому повітрі – новий вимір ігор на свіжому повітрі |
Замелюк Марія |
Творче навчання та розвиток дошкільника: чого чекати |
Замелюк Марія |
Основи емоційної саморегуляції сучасного педагога |
Педько Олена |
Казкотворчість як технологія розвитку здібностей та обдарованості дітей дошкільного віку |
Замелюк Марія |
Психологічна підтримка вчителів. Техніки емоційного інтелекту як складова формувального оцінювання в закладах освіти” |
Ліснівська Тетяна |
Розвиток креативності дитини дошкільного віку
|
Замелюк Марія |
Особливості використання сучасних технологічних пристроїв для проведення уроків в дистанційному форматі: чим замінити шкільну дошку |
Бобкова Наталія |
Казкотворчість як технологія розвитку здібностей та обдарованості дітей дошкільного віку”
|
Замелюк Марія |
Педагог та обдарована дитина
|
Замелюк Марія |
Електронний документообіг в навчальному закладі: фантазії або реальність
|
Бобкова Наталія |
Переваги ігор для дітей дошкільного віку
|
Замелюк Марія |
Техніки формувального оцінювання як складова емоційного інтелекту в закладах освіти
|
Ліснівська Тетяна |
Я крокую до майстерності
|
Замелюк Марія |
Профілактика професійного вигорання працівників освіти
|
Прянічнікова Олена |
Поради щодо подолання та уникнення стресу на роботі |
Замелюк Марія |
Шляхи особистісного зростання |
Замелюк Марія |
Педагогічна творчість і педагогічна майстерність у професійній діяльності педагога |
Замелюк Марія |
Методичні аспекти планування STEM-проєкту з використанням сучасних технологій |
Скрипка Ганна |
Артпедагогіка та арттерапія у роботі з обдарованими дітьми та підлітками |
Замелюк Марія |
Використання засобів Google для організації внутрішкільного контролю
|
Бобкова Наталія |
Основи кризової психологічної допомоги. Спочатку допомогти собі, потім навколишнім
|
Олейнікова Ірина |
Стратегії формування освітньої мотивації здобувачів освіти
|
Крутенко Ольга |
Написання мотиваційного листа: лайфхаки
|
Бутурлим Тетяна |
Застосування діяльнісного підходу в процесі викладання української мови та літератури
|
Бутурлим Тетяна |
Основи педагогіки партнерства в освітньому просторі Нової української школи
|
Замелюк Марія |
Віртуальна реальність vs конструюємо сучасний урок
|
Лисогор Людмила |
Використання психологічних вправ у роботі з учнями та ученицями
|
Бутурлим Тетяна |
Фінансова грамотність
|
Олейнікова Ірина |
Як створити навчальний посібник в онлайн-просторі: лайфхаки |
Бутурлим Тетяна |
Нові професійні ролі й завдання вчителя в контексті НУШ
|
Крутенко Ольга |
Ігри, що розвивають творчий потенціал дитини
|
Замелюк Марія |
Типи сучасного уроку: як проводити їх в онлайні
|
Бондаренко Людмила |
Практичні навички організації інтерактивного уроку
|
Бондаренко Людмила |
Методичні лайфхаки організації дистанційного навчання
|
Бондаренко Людмила |
Сексуальна освіта та статеве виховання дітей та молоді |
Вишневська Оксана |
Статеве виховання та сексуальна освіта для дітей, що потребують додаткової підтримки в освітньому процесі |
Вишневська Оксана |
Штучний інтелект та машинне навчання: переваги та виклики для педагогів |
Скрипка Ганна |
Викладання географії 9 класу: виклики та перспективи |
Бондаренко Людмила |
Створення навчальних матеріалів вчителя з використанням штучного інтелекту |
Скрипка Ганна |
Діяльнісний підхід до викладання у 6 класі НУШ |
Бондаренко Людмила |
Соціально-психологічні особливості ідентичності: ресурси та цілі підлітка |
Магдисюк Людмила |
Використання соціальних мереж у освітньому процесі |
Бондаренко Людмила |
Вікарна травма: як зменшити ризик травмуючого впливу чужих переживань. Дієві практики |
Загребельна Ела |
Кейс цифрових технологій для інтерактивної роботи: практикум із використання штучного інтелекту |
Оксана Комиза |
Фінансова грамотність та репетиторська діяльність |
Олейнікова Ірина |
Статеве виховання та сексуальна освіта в дошкільних закладах освіти
|
Вишневська Оксана |
Статеве виховання та сексуальна освіта в початковій школі |
Вишневська Оксана |
Статеве виховання та сексуальна освіта в середній та старшій школі |
Вишневська Оксана |
Статеве виховання та сексуальна освіта для дітей з особливими освітніми потребами |
Вишневська Оксана |
Створення освітнього контенту на основі популярних соціальних медіа та інструментів на уроках біології та основи здоров’я |
Григор’єв Михайло |
Зробимо свого бота в Telegram? Telegram як інструмент для навчання |
Олейнікова Ірина |
У гармонії з гормонами. Біохімія – долаємо стрес |
Загребельна Ела |
Платформа Wizer як приклад створення робочих листів |
Бобкова Наталія |
Офіційна репетиторська діяльність і соціальні мережі |
Олейнікова Ірина |
Створюємо онлайн-квест |
Бобкова Наталія |
Green Line. Зелені уроки
|
Григор’єв Михайло |