Академія інноваційного розвитку освіти

Технології підготовки педагогів до впровадження інновацій в школі

Очікуваний результат тренінгу:

  • визначення власного рівня психологічної готовності  до впровадження інновацій в школі.
  • учасники візьмуть з собою новий досвід і розробку тренінгу для педагогів своєї школи

Дизайн тренінгу:

Вхід. Презентація. SCRUM – рейтинг історій. Налаштування. Рівень готовності.

Інновація – що?, з ким?, як?, навіщо?, успішний результат?

Від задуму до реалізації 

 “Модель метелика”.

Організаційна культура школи, “Квадрат цінності інновації”.

Трикутник цінностей і ресурсів: ЗНАННЯ – ДОВІРА – ПОРЯДОК.

Інноваційна школа – вчитель – інноватор.

Чотири кімнати змін – Ні+!, Ні-?, Так-?, Так+!                                                                                            

Команда інноваторів, SСRUM в освіті.

Здатність і потенціал колективу. Моніторинг професійної майстерності педагогів.

 Як досягнути очікуваного результату: методика БРПП.

Вихід. “Вихід поряд!”

Skip to toolbar