Очікуваний результат тренінгу:
- визначення власного рівня психологічної готовності до впровадження інновацій в школі.
- учасники візьмуть з собою новий досвід і розробку тренінгу для педагогів своєї школи
Дизайн тренінгу:
Вхід. Презентація. SCRUM – рейтинг історій. Налаштування. Рівень готовності.
Інновація – що?, з ким?, як?, навіщо?, успішний результат?
Від задуму до реалізації
“Модель метелика”.
Організаційна культура школи, “Квадрат цінності інновації”.
Трикутник цінностей і ресурсів: ЗНАННЯ – ДОВІРА – ПОРЯДОК.
Інноваційна школа – вчитель – інноватор.
Чотири кімнати змін – Ні+!, Ні-?, Так-?, Так+!
Команда інноваторів, SСRUM в освіті.
Здатність і потенціал колективу. Моніторинг професійної майстерності педагогів.
Як досягнути очікуваного результату: методика БРПП.
Вихід. “Вихід поряд!”