науковий співробітник відділу проектної діяльності Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти», психолог, спеціаліст вищої категорії, засновник Громадської організації «Центр сімейної реабілітації дітей з інвалідністю та інвалідизуючими захворюваннями» Софія», автор більше ніж 80 наукових, науково-методичних, методичних розробок, нагороджена галузевими відзнаками «Відмінник освіти», «Василя Сухомлинського». Координатор проєкту «Росток», експерт з проєктного менеджменту.
Автор тренінгів:
Стратегії психологічної підтримки для учнів і вчителів в освітньому процесі офлайн і онлайн
Тренінг «Професійна педагогічна творчість. Психологічний супровід самовдосконалення вчителя (тестування, рекомендації, стратегії і тактики). Професійна мотивація»
Діагностика і корекція дітей з особливими освітніми потребами
Дитина з ментальними розладами в класі. Взаємодія, підтримка навчання
Дитина з розладами аутичного спектру в класі. Взаємодія, підтримка навчання
Дитина з особливими освітніми потребами у навчальному закладі – інклюзія на практиці
Адаптація першокласників: як створити комфортні умови для розвитку і навчання
https://www.airo.com.ua/visim-tipiv-intelektu-u-navchanni-abo-yak-stvoriti-situatsiyu-uspihu-dlya-kozhnogo-uchnya/
Методи ефективного навчання Cінгапура в загальноосвітніх закладах
Інтегративно-діяльнісна технологія у навчанні на прикладі науково-педагогічного проєкту «Росток»
Громадсько спрямоване управління загальноосвітнім навчальним закладом
Психодіагностика готовності дітей до навчання у школі. Психолого-педагогічна корекція
Емоційна компетентність та її розвиток у професійній та побутовій сферах життя
Вплив типу темпераменту та інших психологічних особливостей на ефективність навчального процесу