Академія інноваційного розвитку освіти

Олена Педько

Олена Педько

Доцент кафедри кафедри педагогіки та освітнього менеджменту комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», кандидат педагогічних наук.

Участь у проєктах:

  • «Прозоро, етично, ефективно – розвиток місцевого самоврядування в Україні» (2006, Проект реалізований спільно Щецинським навчальним центром Фундації Розвитку Місцевої Демократії (Польща) та Центральноукраїнським регіональним навчальним центром Інституту демократії імені Пилипа Орлика (Україна).
  • «Прозора Україна – лідери для місцевого самоврядування» (2007р. Проект реалізований спільно Щецинським навчальним центром Фундації Розвитку Місцевої Демократії (Польща) та Центральноукраїнським регіональним навчальним центром Інституту демократії імені Пилипа Орлика (Україна).
  • “Рівний доступ до якісної освіти в Україні” (2007-2008р.р., проект Міністерства освіти і науки та Світового Банку навчання за програмою провідних викладачів системи післядипломної педагогічної освіти).
  • «Прозора Україна. Побудова ефективного та етичного самоврядування в Україні»  (2008р. реалізований спільно Фундацією Розвитку Місцевої Демократії (Польща) та Інститутом демократії імені Пилипа Орлика (Україна).
  • «Запровадження етичного та ефективного управління та формування громадського контролю» (2009, тренер-експерт Інституту демократії імені Пилипа Орлика)
  • Україно-польський проект «Лідери освітніх ініціатив», започаткований ORE (Осередком розвитку освіти) за фінансової підтримки Міністерства Закордонних Справ Республіки Польщі у межах програми закордонної допомоги у 2009-2011 році.
  • Мерія в Україні: відкритість до змін та їх обумовленість (2010 р., проект реалізований спільно Щецинським навчальним центром Фундації Розвитку Місцевої Демократії (Польща) та Центральноукраїнським регіональним навчальним центром Інституту демократії імені Пилипа Орлика (Україна).
  • Українське тематичне село запрошує, (2015 р. проект реалізований спільно Щецинським навчальним центром Фундації Розвитку Місцевої Демократії (Польща) та Центральноукраїнським регіональним навчальним центром Інституту демократії імені Пилипа Орлика (Україна).
  • Школа сільського підприємництва в Українеі (2016р., проект реалізований спільно Щецинським навчальним центром Фундації Розвитку Місцевої Демократії (Польща) та Центральноукраїнським регіональним навчальним центром Інституту демократії імені Пилипа Орлика (Україна).

Досвід роботи:

  • Заступник директора з навчально-виховної роботи, викладач Богуславського педагогічного училища ім.Нечуя-Левицького (1994-2000р)
  • Викладач-тренер Черкаського обласного центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій (2002р – по цей час)
  • Тренер-експерт Центральноукраїнського регіонального навчального центру (м.Черкаси) Інституту демократії імені Пилипа Орлика (2006р.
  • Завідувач кафедри педагогіки і психології Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників (2000-20012р.р.)
  • Доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» (20012р по цей час)

Наукові інтереси: 

Педагогіка партнерства, професійна реалізація педагога, педагогічна психологія, освітній менеджмент, професійний саморозвиток особистості, енергоінформаційна педагогіка, психолого-педагогічний супровід учасників освітнього простору, соціальна психологія.

Автор понад 60 публікацій, серед них 14 навчально-методичних посібників. 

Інтерв’ю з Оленою Педько: Протидія булінгу. СЬОГОДНІ. ГОЛОВНЕ. 26.11.2021


Автор тренінгів:

Інтерактивні методи дистанційного навчання

 

Основи розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі позашкільної освіти

Основи компетентності педагогічного партнерства

Основи розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти

Джерела емоційного здоров’я сучасного педагога

Основи педагогіки партнерства в освітньому просторі української школи

Нові ролі вчителя української школи: у пошуках балансу

Основи формування стратегії розвитку ЗЗСО

Пазли для виховання

Сучасні діти і виховання

Партнерство учасників освітнього процесу як фактор забезпечення якості дистанційної освіти

Основи ефективної емоційної саморегуляції педагога

Skip to toolbar