Академія інноваційного розвитку освіти

Бутурлим Тетяна

Бутурлим Тетяна Іванівна

Кандидатка педагогічних наук, спеціаліст вищої категорії, старший учитель; методистка видавництва «Літера»; директорка авторського освітнього центру «Школа успіху»; учителька української мови та літератури «Школи успіху» та Дистанційного ліцею «Vega», викладачка EdCamp-академії; півфіналістка Національної освітньої премії «Global Teacher Prize Ukraine» (2017 р., 2018 р., 2021 р.), сертифікована тренерка НУШ; учасниця Всеукраїнського проєкту «Освітній СУП», Всеукраїнського проєкту «Освіта для кожного», Усеукраїнського проєкту «Бомбе ЗНО; сертифікована тренерка НУШ.

  • Авторка та координаторка 11 всеукраїнських та міжнародних проєктів (Міжнародний благодійний WEPIEevent для освітян «Інноваційні практики у світовому освітньому процесі: навчання без кордонів» (2022), Усеукраїнського онлайн-практикуму  «Як сформувати в дітей війни віру  у світле майбутнє, бажання й уміння вчитися?» (2023), Усеукраїнський проєкт для дітей війни «Патріотичний урок української мови» (2022), Усеукраїнський благодійний проєкт для дітей війни «Вивчаймо орфографію разом», Усеукраїнський онлайн-івент «Освітня батл-дипломатія: крок до взаєморозуміння» (2021), Усеукраїнський проєкт «Створення колективного посібника в онлайн-просторі» (2021), проєкт для освітян Ніжина та Ніжинського р-ну «Клуб щасливих освітян» (2018-2020), Усеукраїнський проєкт «Літня школа для освітян України» (2019), Усеукраїнський проєкт «Інноваційний Олімп освітян України» (2018-2020)).
  • Авторка 167 публікацій, 136 онлайн-курсів, 17 тренінгів, 20 майстер-класів, 72 вебінарів, 23 семінарів, тренінгів для вчителів України; призер 44 освітянських всеукраїнських та обласних конкурсів.
  • Учасниця 88 конференцій та (не)конференцій, 22 тренінгових програм.
  • Організаторка заходів для освітян (вебінарів, онлайн-практикумів, конкурсів, онлайн-івентів).
  • Співавторка, редакторка, дизайнерка навчально-методичних посібників: «Органайзер учителя НУШ (інноваційний підхід до викладання української мови в 5 класі)», «Знай українську! (сучасний підхід у підготовці до ЗНО)», «Пізнай мистецтво художнього слова» (сучасний підхід у підготовці до ЗНО)», «Шлях до самоактуалізації (Ч. І)», «Практикум із самовиховання», «Сімейно орієнтований підхід та інтегровані соціальні служби як складові системи гейткіпінгу».
  • Авторка посібників: «Ґендерне позиціонування в українській літературі 70-90 років ХІХ ст. (на матеріалах творчості І. Нечуя-Левицького та Панаса Мирного)», «Ґендерна теорія в таблицях і схемах», «Застосування ґендерного підходу  в процесі вивчення  української літератури», «Шлях до самоактуалізації», «Формування позитивного мислення старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури», «Підготовка учнів до ЗНО (узагальнення вивченого матеріалу з української літератури: інтерактивні вправи)», «Читацький щоденник з української літератури», «Експрес-завдання з української літератури», «Експрес-тести з української мови», «Флешкартки з української літератури», «Флешкартки з української мови», «Підготовка учнів до ЗНО (українська література, 11 клас)», «Підготовка учнів до ЗНО (українська література, 10 клас)», «Підготовка учнів до ЗНО (українська література, 9 клас)».
  • Редакторка збірників матеріалів «Інноваційний Олімп освітян України», «Українська та зарубіжна література у світовому контексті».

Розробляє онлайн-тести в програмах «Classtime», «Triventy», «Quizlet», «Kahoot», «LearningApps», наліпки на сайті en.linoit.com, генерує QR-коди, конструює інфографіку на платформі «Piktochart», флеш-карти та опитувальники на «Рroprofs», комікси на сайті writecomics.com, www.pixton.com, віртуальну реальність у програмах «Вlippar», «WаllaMe», скрайбінги та відеоролики.


Автор тренінгів:

Як зробити сучасний урок унікальним?

Інноваційні технології навчання в роботі вчителя української мови та літератури: підготовка до ЗНО

Використання метафоричних карток у навчально-виховному процесі як засіб формування успішної особистості учня

Як створити навчальний посібник в онлайн-просторі: лайфхаки

Використання психологічних вправ у роботі з учнями та учнями

Застосування діяльнісного підходу в процесі викладання української мови та літератури

Написання мотиваційного листа: лайфхаки

 

Skip to toolbar