Експерт з питань актуалізації мотивації педагогів до активної професійної діяльності в умовах змін, спікер семінарів та конференцій з питань розвитку соціальної компетентності суб’єктів освітнього простору та впровадження інноваційної технології проведення батьківських зборів «Інтерактивне кафе», автор та координатор громадсько-соціальних проектів ГО «ЦЕНТР ДОПОМОГИ ТА РОЗВИТКУ «ПРОСТІР», практикуючий психолог, дослідник масової свідомості студентської молоді та педагогічних працівників, автор понад 30 наукових та науково-публіцистичних статей, учасник телевізійних передач.
Участь у проектах:
- Автор досліджень ціннісно-смислової сфери та соціально-політичних стереотипів студентської молоді м. Черкаси.
- Співавтор, організатор та ведучий проекту “Інтерактивне кафе” з розвитку європейських цінностей в цільовій аудиторії студентства.
- Співавтор проекту “Школа корисних звичок” для дошкільнят.
- Автор проекту «Соціокультурна взаємодія учасників освітнього процесу» для цільової аудиторії педагогічних працівників та батьківських колективів.
- Автор проекту «Технології попередження професійного вигорання» для персоналу Черкаського міського центру з питань пробації Центрального міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції.
- Учасник телевізійних програм “Відоме-невідоме” телестудії “Рось” з соціально-психологічних тем.
Досвід роботи:
- Науково-педагогічна діяльність у ВНЗ м. Черкаси (ЧДТУ,ЧНУ,ЧІПБ) та в інституті післядипломної освіти “ЧІПОПП ЧОР”;
- Суспільно-громадська діяльність у ГО “ЦЕНТР ДОПОМОГИ ТА РОЗВИТКУ “ПРОСТІР”;
- Публіцистична діяльність у німецькій газеті “Kontakt-chance»;
- Досвід роботи на місцевому телебаченні у проектах з розвитку особистості;
- Наукова діяльність з дослідження масової свідомості студентської молоді;
- Грантова діяльність: участь у програмі “SES”.
Автор 34 друкованих праць: з них 22 наукових статей та тез конференцій, 10 науково-публіцистичних статей, 2 тренінги
Автор тренінгів:
Практика командоутворення: соціальні технології в педагогічній діяльності
Основи розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти
Практика профілактики та подолання булінгу: ізраїльський досвід