Академія інноваційного розвитку освіти

Трухан Оксана

Трухан Оксана Вячеславівна

Експерт з питань актуалізації мотивації педагогів до активної професійної діяльності в умовах змін, спікер семінарів та конференцій з питань розвитку соціальної компетентності суб’єктів освітнього простору та впровадження інноваційної технології проведення батьківських зборів «Інтерактивне кафе», автор та координатор громадсько-соціальних проектів ГО «ЦЕНТР ДОПОМОГИ ТА РОЗВИТКУ «ПРОСТІР», практикуючий психолог, дослідник масової свідомості студентської молоді та педагогічних працівників, автор понад 30 наукових та науково-публіцистичних статей, учасник телевізійних передач.

Участь у проектах:

  • Автор досліджень ціннісно-смислової сфери та соціально-політичних стереотипів студентської молоді м. Черкаси.
  • Співавтор, організатор та ведучий проекту “Інтерактивне кафе” з розвитку європейських цінностей в цільовій аудиторії студентства.
  • Співавтор проекту “Школа корисних звичок” для дошкільнят.
  • Автор проекту «Соціокультурна взаємодія учасників освітнього процесу» для цільової аудиторії педагогічних працівників та батьківських колективів.
  • Автор проекту «Технології попередження професійного вигорання» для персоналу Черкаського міського центру з питань пробації Центрального міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції.
  • Учасник телевізійних програм “Відоме-невідоме” телестудії “Рось” з соціально-психологічних тем.

Досвід роботи:

  • Науково-педагогічна діяльність у ВНЗ м. Черкаси (ЧДТУ,ЧНУ,ЧІПБ) та в інституті післядипломної освіти “ЧІПОПП ЧОР”;
  • Суспільно-громадська діяльність у ГО “ЦЕНТР ДОПОМОГИ ТА РОЗВИТКУ “ПРОСТІР”;
  • Публіцистична діяльність у німецькій газеті “Kontakt-chance»;
  • Досвід роботи на місцевому телебаченні у проектах з розвитку особистості;
  • Наукова діяльність з дослідження масової свідомості студентської молоді;
  • Грантова діяльність: участь у програмі “SES”.

Автор 34 друкованих праць: з них 22 наукових статей та тез конференцій, 10 науково-публіцистичних статей, 2 тренінги 


Автор тренінгів:

Практика командоутворення: соціальні технології в педагогічній діяльності

Основи ефективної емоційної саморегуляції педагога

Основи розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти

 

Як переконати дітей розмовляти літературною мовою. Формування соціально-психологічної готовності педагога до подолання проблеми використання ненормативної лексики в дитячому колективі

Основи емоційно-етичної компетентності вчителя

Соціально-психологічні чинники та профілактика булінгу

Практика профілактики та подолання булінгу: ізраїльський досвід

 

Skip to toolbar