Професор, доктор мистецтвознавства, експерт з питань спільного виконавського процесу
Сфера наукових інтересів – мистецтво піаніста-концертмейстера у контексті історико-культурних процесів і принципів практичного функціонування цього різновиду
Участь у проектах:
- Автор першого в Україні навчального посібника «Мистецтво піаніста-концертмейстера» (2001, 2-ге вид., перер., доп., 2007)
- Викладає курс «Warsztaty Artystyczne» (з питань спільного виконавського процесу) на кафедрі музики Університету ім. Я. Длугоша (Ченстохова, Польща, з 2010 року)
- Автор творчого проекту «Маловідомі жінки-композитори» (з 2011 року)
- Засновник музичного фестивалю «Мистецтво піаніста-концертмейстера» (з 2017 року)
- Сталий член журі Міжнародного конкурсу концертмейстерів «AMADEUS» (з 2007 року)
- Сталий член журі Міжнародного конкурсу піаністів ім. М.Тарнавецької (Лодзь, Поддембіце, Польща, з 2018 року).
Досвід роботи:
- професор кафедри концертмейстерства, доктор мистецтвознавства
- проводить майстер-класи, читає лекції (в Україні та за кордоном)
- участь у вебінарах Всеукраїнської асоціації закладів мистецької освіти
Автор 157 друкованих праць: з них 135 статей у наукових часописах України, Білорусі, Вірменії, Грузії, Польщі, Росії, 4 анотованих бібліографічних покажчиків літератури з питань концертмейстерства, 4 навчально-методичних посібників, «Малої енциклопедії піаніста-концертмейстера, артиста камерного ансамблю», енциклопедії «Пианисты-концертмейстеры, артисты камерного и фортепианного ансамбля», енциклопедичного довідника «Галицька концертмейстерська школа», 2 монографій: «З історії ансамблевого музикування», «Мистецтво піаніста-концертмейстера: історія, теорія, практика», 4 програм, силабусу для асистентів-стажистів.
Автор тренінгів:
Авторський курс-тренінг Тетяни Молчанової
«МИСТЕЦТВО ПІАНІСТА-КОНЦЕРТМЕЙСТЕРА».
Провідний теоретик концертмейстерства знайомитиме вас з історією, теорією та практичними напрямами роботи цього музиканта. Цікаві факти, різноманітні ілюстрації, аргументовані практичні курси. Кожна лекція збагатить вас, як фахівця та надасть право на отримання сертифікату.
Три головні постулати тренінгів:
«Виховання <…> досягло своєї мети, коли людина <…> оволоділа силою та волею навчати саму себе впродовж життя і знає спосіб і засоби, якими може здійснити це»
(Фрідріх Адольф Вільгельм Дистервег, німецький педагог-демократ кінця XVIII–поч. XIX ст.)
«Вічна радість мого фаху полягає у тому, що навчатися можна завжди. Вік немає ніякого значення, і якщо хтось відкриє двері та засвітить все наново, я із вдячністю вдихну свіжого повітря»
(Джеральд Мур, британський концертмейстер)
«Повагу партнерів швидше завоює той, хто є начитаним,ерудованим і розумним»
(Станіслав Саварі, український концертмейстер, народний артист України)
ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНА ЕВОЛЮЦІЯ МИСТЕЦТВА СПІЛЬНОГО ВИКОНАВСТВА: витоки, традиції, імена
Читання з листа як важлива складова розвитку піаніста: алгоритм навчання
МИСТЕЦТВО СПІЛЬНОГО МУЗИКУВАННЯ: історико-культурний контекст
Маловідомі жінки-композиторки у соціокультурній ситуації XVI-XІX ст.