Академія інноваційного розвитку освіти

Замелюк Марія

Замелюк Марія Іванівна

Кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, магістр кафедри практичної психології та психодіагностики, член асоціації працівників дошкільної освіти, членкиня  ГО «Академія розвитку особистості», членкиня ГО «Українська асоціація сімейних психологів»; сертифікований тренер за програмою підготовки «Сімейна психологія та психотерапія», «Казкотерапія в психокорекційній роботі з дітьми», «Школа тренерської майстерності», «Анатомія особистого бренду: як побудувати себе Красиво», «Креативний активізм», «Креативне мислення», «Казкотерапія з дітьми», «Казкотерапія і дитячі капризи». Автор понад 58 друкованих наукових праць, розробник спецкурсів. Теоретик і практик із 29-річним стажем роботи у сфері дошкільної освіти.

Участь у проєктах

  • Розробник спецкурсів «Формування інтелектуально-творчої особистості майбутнього вихователя: теорія і технологія”, ”Обдарована дитина: психолого-педагогічні основи виявлення та розвитку”, “Казкотерапія в психологічному консультуванні дітей та дорослих”
  • Автор книги для читання «Малечі про цікаві речі», етюдів «Присмак кавових зерен», навчально-методичних посібників «Обдарована дитина: психолого-педагогічні основи виявлення та розвитку», «Казкотерапія в психологічному консультуванні дітей та дорослих», «Педагогіка партнерства в освітньому середовищі: теорія і технологія», «Шляхи особистісного зростання»

Досвід роботи:

  • викладач кафедри дошкільної освіти м. Луцьк;
  • виступи-тренінги, майстер-класи на семінарах, науково-практичних конференціях України.

Автор 27 друкованих праць: з них 20 статей,  5 тез конференцій, 2 навчально-методичних посібників, 1 навчальний посібник.


Автор тренінгів:

Артпедагогіка та арттерапія у роботі з обдарованими дітьми та підлітками

Творче навчання та розвиток дошкільника: чого чекати

Казкотерапія як засіб розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку

Розвиток креативності дитини дошкільного віку

Казкотворчість як технологія розвитку здібностей та обдарованості дітей дошкільного віку

Педагог та обдарована дитина

Переваги ігор для дітей дошкільного віку

Я крокую до майстерності

Поради щодо подолання та уникнення стресу на роботі

Шляхи особистісного зростання

Педагогічна творчість і педагогічна майстерність у професійній діяльності педагога

Комунікативна мобільність майбутнього педагога-вихователя

 

Математичний світ – способи викликати у дітей математичну допитливість

 

Навчання на свіжому повітрі – новий вимір ігор на свіжому повітрі

Розвиваємо творчість дітей вдома

Ігри, що розвивають творчий потенціал дитини

 

Мистецтво полеміки та дискусії або як правильно відстоювати свою думку

Педагогіка Фребеля – практичне натхнення

Особливості розвитку емоційної сфери дітей дошкільного віку за допомогою діяльності

Персональний бренд: умова успіху свого «Я»

ТОП 5 навичок для успішності у житті та навчанні

Ігрова діяльність як засіб спілкування дітей та дорослих

Гра як засіб соціалізації сучасного дошкільника

Успішний педагог-вихователь: який він?

Майстерня казкотворчості

Професійна мобільність педагога

Готуйся. Дій. Відповідай

Педагог та обдарована дитина

Програма Zoom: питання та відповіді

Майстерня казкотворчості

Основи педагогіки партнерства в освітньому просторі української школи

Розвиток креативності дитини дошкільного віку

Конструювання: від гри до творчого розвитку дитини

Інноваційні технології фізичного розвитку дітей дошкільного віку

Я крокую до майстерності

Розвиваємо креативність

Основи педагогіки партнерства в освітньому просторі української школи

Skip to toolbar