Актуальність: Гра виступає важливим елементом у житті дитини: досягти майстерності в певних навичках; контролювати своє оточення; підтримувати один одного; бути креативними; толерантними, самостійними. Гра може виконувати кілька важливих функцій: засіб мінімізації, отже, наслідки своїх дій та навчання; можливість спробувати комбінації своєї поведінки; можливість ризикувати, не боятись невдач; досліджувати та експериментувати; можливість для творчих результатів; зона проксимального розвитку.
Щоб зрозуміти гру, спочатку ми повинні зрозуміти важливість оточення в очах дітей і дорослих. Структуруючи освітнє середовище для гри, перш за все вихователю потрібно розглянути наступні питання: Який простір потребують діти дошкільного віку як у приміщенні, так і на відкритому повітрі? Чи є чітко позначені місця, в яких можуть знаходитись діти? Чи достатньо місця між зонами для прогулянок навколо? Усі ці особливості створення освітнього середовища сприятимуть свободі дітей обирати власну діяльність, що, в свою чергу, розвиває складність їхньої гри, а також заохочує постійно гратися.
Мета програми: Створення ігрового середовища для дітей та дорослих.
Освітні завдання програми: Усвідомлення педагогами важливості ігрової діяльності, спілкування, роботі в команді; організація освітнього процесу в формах, що дозволяють дитині проявляти ініціативу, самовиражатися, проявляти і розвивати творчість.
Навчально-методичне забезпечення програми представлено авторськими відеоматеріалами та навчальною літературою.
Цільова група: методисти, науковці, психологи, тьютори, вихователі, вчителі, управлінці. Освітня програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення професійних знань, умінь, навичок педагогічних кадрів у системі неформальної та інформальної освіти.
Програмні результати навчання:
Знання:
- Теоретичні знання про ігрову діяльність дитини дошкільного віку
- Знання про створення ігрового середовища в сучасному ЗДО
Уміння (навички):
- Практичні навички щодо як створювати оптимальне середовище для ігрової діяльності дітей та дорослих.
Установки до:
- інноваційності
- творчості
- креативності
- професійного самовдосконалення.
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
- Гра як соціальне середовище і засіб спілкування.
- Казка – універсальний прийом і необхідна умова гри.
- Творимо казку своїми руками: іграшка швидко-корисно-красиво.
За участь у вебінарі ви отримаєте:
- Сертифікат учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин (3 год).
- Презентацію з матеріалами.
- Відеозапис трансляції вебінару.
Програма підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів освіти
Організаційний внесок за запис вебінару, що триває 1,5 години, сертифікат підвищення кваліфікації (3 академічні години, кредит ЄКТС – 0,1) – 200 грн.
Графік вебінарів
Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND