В освіті працює з 1974 року. Працював педагогом-організатором, інструктором пішоходного туризму, вчителем історії ЗОШ №29 м. Черкаси.
В 1999р. здобув освіту психотерапевта в методі Позитивна психотерапія.
Член Української спілки психотерапевтів. Понад 10 років був керівником міської лаборатоторії “Діалог”. Автор технології якісно-структурних семінарів.
З 2001 року і до сьогодні керівник динамічної групи ЗДВР міста: “Психологічна складова в менеджменті виховної роботи школи”.
Креатив-менеджер тренінгового табору для підлітків “ЕБНІНЗ”.
Учасник міжнародного проекту літніх таборів для учнів шкіл-інтернатів “Надійся тепер!”. В співпраці з Черкаським ОІПОПП проводить тренінги з педагогами області по розвитку професійної ефективності освітян.
Співатор навчально-методичного посібника “Ефективний керівник: стратегії, ресурси і нові можливості”, який в 2015р. зайняв третє місце на всеукраїнському конкурсі.
Автор тренінгів:
Професійно-особистісна антикрихкість вчителя як освоєння стратегій подолання
Методологія і технологія сучасної інтерактивної освіти: професійне становлення тренера
Освітній тренінг в роботі вчителя: від задуму до втілення. Модуль 2. Проведення освітнього тренінгу
Створення і тестування прототипів інтегрованих уроків в початковій школі
Технології підготовки педагогів до впровадження інновацій в школі
Професійна креативність вчителя НУШ як інструмент навчання із майбутнього
Надихаюча майстерність вчителя НУШ як джерело зростання учнів
Діалог і креативність на уроці як інструменти інтеграції знань в початковій школі