Розробник освітньої програми підвищення кваліфікації педагогічних кадрів: Юрченко Оксана Михайлівна, кандидат педагогічних наук, заступник директора з НВР Конотопської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 Конотопської міської ради Сумської обл., учитель початкових класів.
Актуальність. Пошук нових форм і методів навчання в наш час – явище не тільки закономірне, але й необхідне. В умовах гуманізації освіти реальна теорія і технологія масового навчання повинна бути направлена на формування сильної особистості, здатної жити й працювати у світі, що безперервно зазнає змін, здатної сміливо розробляти власну стратегію поведінки, здійснювати моральний вибір і нести за нього відповідальність, – тобто такої особистості, яка спроможна саморозвиватися і самореалізуватися. Усе це ускладюється факторами економічної нестабільності, соціальної нерівності, трансформаційними подіями політичного життя, а також низькою психологічною грамотністю населення щодо емоційної саморегуляції поведінки та соціальної взаємодії. Виникає гостра необхідність у формуванні готовності суб’єктів освітнього простору визнавати та впроваджувати самозбережувальні технології, мета яких – отримати необхідні знання, уміння та навчитися використовувати отримані знання у повсякденному житті.
Мета програми:
– актуалізувати педагогічні знання щодо самозбережувальних технологій в освіті та доповнити їх соціально-психологічною теорією;
– мотивувати до соціально відповідальної професійної педагогічної діяльності;
– розвинути навички реалізації самозбережувальних технологій в освітньому середовищі.
Освітні завдання програми: закцентувати увагу на необхідності пошуку нових форм і методів впровадження самозбережувальних технологій з метою формування сильної особистості, здатної жити й працювати у світі, що безперервно зазнає змін, здатної сміливо розробляти власну стратегію поведінки, здійснювати моральний вибір і нести за нього відповідальність; визначити актуальні ідеї поліпшення роботи вчителів до застосування самозбережувальних технологій у освітньому просторі; здійснювати соціально-психологічно грамотну, емоційно-професійну підтримку діяльності учасників навчального процесу в умовах сьогодення задля усунення наслідків вигорання, паніки, тривожності тощо.
Цільова група: педагогічні та науково-педагогічні працівники, управлінці. Освітня програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення професійних знань, умінь, навичок.
Програмні результати навчання:
Знання:
- Способи впровадження самозбережувальних технологій у професійну діяльність учителів.
Уміння (навички):
- реагувати та прогнозувати власні стани та поведінку
- використовувати практичні інструменти самозбережувальних технологій задля покращення власних психологічних станів та станів учнів та задля організації комфортного освітнього середовища
- розвинути навички управління різними емоційними станами та переговорним процесом під час розв’язання та подолання негативних стресових наслідків в освітньому середовищі
Установки до:
- професійного самовдосконалення
- емоційної саморегуляції
- креативності
- інноваційності.
Вміння та навички, які слухач отримає на тренінгу: розвинуть навички управління різними емоційними станами та переговорним процесом під час розв’язання та подолання негативних стресових наслідків в освітньому середовищі.
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
- Соціально-психологічні основи реалізації самозбережувальних технологій.
- Практичні інструменти впровадження самозбережувальних технологій у роботі сучасного педагога.
- Аналіз зарубіжного досвіду реалізації досліджуваного питання.
Програма підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів освіти
За участь у вебінарі ви отримаєте:
- Сертифікат учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин (3 год).
- Презентацію з матеріалами.
- Відеозапис трансляції вебінару.
Реєстрація обовязкова! ⇒ Подати заявку, обравши вебінар у графіку заходів ⇒ Графік вебінарів
Організаційний внесок за запис вебінару, що триває 1,5 години, сертифікат підвищення кваліфікації (3 академічні години, кредит ЄКТС – 0,1) – 200 грн.