Часто математику вважають предметом, у якому немає і бути не може жодних гендернихстереотипів. Спробуємо зламати такі уявлення! У фокусі дискусій тренінгу – навчальні посібники та підручники з математики,додаткова література, прояви стереотипізаціі у поведінці та мисленні вчителів та горизонтальної і вертикальної сегрегації у закладах освіти. Завдання навчального тренінгу: 1.Ознайомитись з групами ґендернихстереотипів. 2.Розглянути групи ґендернихстереотипів з проекцією на викладання математики. 3.Здійснити контент-аналіз діючих підручників з математики для загальноосвітньої школи. 4. Навести приклади проявів стереотипізації в процесі викладання математики. 5. Усвідомити наслідки “впровадження” ґендерних стереотипів. Учасники тренінгу дізнаються:
Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒ |
- Е-платформа освітнього простору – доцільність, технологія, методи і прийоми
- Як зробити сучасний урок унікальним?