
Завдання навчального тренінгу:
1. Визначити власний підхід до подачі матеріалу і співпраці у педагогічному колективі.
2. Визначити способи сприйняття дітей і причини їх «відставання» чи «нудьгування» в процесі навчання.
3. Допомогти побачити природжені особливості дітей і не критикувати їх за вроджені особливості.
4. Зрозуміти і запобігти процесам булінгу у класі, працюючи із першопричиною, а не наслідками.
5. Навчитись із першого погляду визначати потенційні зацікавлення і прийоми роботи для різних дітей у класі. Легко і невимушено їх застосовувати без зміни структури уроку.
Зміст тренінгу:
Вправа: «Фантастичні плани»
Рольова гра: «Мій підхід!»
Дозволить розширити палітру підходів до учнів, застосовуваних вчителями на практиці, прийомів якими би можна було скористатись у кожному конкретному випадку, щоб індивідуальність дитини не «розчинялась» у існуючих суспільних стереотипах.
Робота у групах: «КОМПЕТЕНТНОСТІ=ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ»
Дозволить виробити навики прогнозування у вчителів, що допоможе встановленню довірливих стосунків із творчими дітьми.
Рольова гра: «Зміни ролей»
Дозволить відчути за стандартами НУШ нові ролі вчителя у контексті роботи з родиною учня.