НАВЧАЛЬНИЙ ЦИКЛ
“ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ”
Доповідачі:
Модуль І: Вступ до інклюзії 3.12.20 18.00-19.30
- Інклюзія як реалії сучасної освіти
- Форми здобуття освіти
- Нормативно-правова база інклюзивного навчання
- Базовий навчальний план – інваріантний і варіативний складники
- Документи, що необхідні для проходження комплексної оцінки розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі
- Що необхідно знати про ІРЦ під час відкриття інклюзії?
- Висновок ІРЦ
- Заява батьків на відкриття інклюзії у закладі освіти
Під час вебінару учасники отримали практичні та теоретичні уміння та навички:
- знання про нормативно-правову базу інклюзивного навчання
- уміння диференціювати відмінності інклюзивного навчання та форм здобуття освіти
- навички практичної роботи з інклюзивно-ресурсним центром та уміння орієнтуватись у висновку ІРЦ
Модуль ІІ: Відкриття інклюзії у закладах освіти 10.12.20 18.00-19.30
- Команда психолого-педагогічного супроводу
- Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету для підтримки осіб з особливими освітніми потребами
Під час вебінару учасники отримали практичні та теоретичні уміння та навички:
- уміння орієнтуватись у наказі «Про команду супроводу» як основному нормативно-правовому документі педагогів, які співпрацюють з дитиною з особливими освітніх потребами
- уміння складати типовий договір на проведення (надання) психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять (послуг)
- навички написання акту приймання проведених (наданих) психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять (послуг)
Модуль ІІІ: Індивідуальна програма розвитку дитини 17.12.20 18.00-19.30
- Нормативно-правова база
- Складання ІПР в закладах дошкільної освіти
- Складання ІПР в закладах загальної середньої освіти
Під час вебінару учасники отримали практичні та теоретичні уміння та навички:
- уміння орієнтуватись у структурних складових компонентах індивідуальної програми розвитку
- уміння заповнювати індивідуальну програму розвитку для дітей, які навчаються у закладах загальної середньої освіти
- уміння заповнювати індивідуальну програму розвитку для дітей, які навчаються у закладах дошкільної освіти
Модуль IV: Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами 24.12.20 18.00-19.30
- Особливості роботи вчителя (вихователя), асистента вчителя (вихователя), асистента дитини під час освітнього процесу
- Напрямки роботи логопеда та дефектолога в умовах інклюзивного навчання
- Психологічний супровід дитини з особливими освітніми потребами (з досвіду роботи практичного психолога)
- Сфера діяльності соціального педагога в умовах інклюзії
- Основні напрямки та завдання діяльності реабілітолога
Під час вебінару учасники отримали практичні та теоретичні уміння та навички:
- навички роботи педагогів закладів освіти під час інклюзивного навчання
- практичні навички заповнення обов’язкової документації педагогами навчальних закладів в умовах інклюзивного навчання
За участь у вебінарі ви отримаєте:
- Сертифікат учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин (3 год за один вебінар або 12 год за навчальний курс).
- Презентацію з матеріалами.
- Відеозапис трансляції вебінару.
Організаційний внесок за один вебінар (1 модуль) становить – 200 грн. Організаційний внесок за весь навчальний курс (4 модулі) становить 700 грн (економія 100 грн).