Розробник освітньої програми підвищення кваліфікації педагогічних кадрів: Юрченко Оксана Михайлівна, кандидат педагогічних наук, заступник директора з НВР Конотопської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 Конотопської міської ради Сумської обл., учитель початкових класів.
Актуальність. НУШ – це підхід до навчання, який передбачає не лише оволодіння дітьми певним обсягом знань, а й компетентнісну складову, уміння застосовувати набуті знання на практиці, розвиток соціально-емоційних м’яких навичок. Із самого початку сертифікація переслідувала дві мети: відшукати й мотивувати тих педагогів, які готові просувати реформу “Нова українська школа”, й об’єктивізувати процес оцінювання діяльності вчителів. Адже в умовах гуманізації освіти реальна теорія і технологія масового навчання повинна бути направлена на формування сильної особистості, здатної жити й працювати у світі, що безперервно зазнає змін, здатної сміливо розробляти власну стратегію поведінки, здійснювати моральний вибір і нести за нього відповідальність, – тобто такої особистості, яка спроможна саморозвиватися і самореалізуватися. Виникає гостра необхідність у формуванні готовності суб’єктів освітнього простору визнавати та впроваджувати технології, мета яких – отримати необхідні знання, уміння та навчитися використовувати отримані знання у повсякденному житті.
Мета програми:
- актуалізувати педагогічні знання щодо технологій в освіті та доповнити їх соціально-психологічною теорією;
- мотивувати до соціально відповідальної професійної педагогічної діяльності;
- розвинути навички реалізації сучасних технологій в освітньому середовищі.
Освітні завдання програми: закцентувати увагу на необхідності пошуку нових форм і методів впровадження технологій з метою формування сильної особистості, здатної жити й працювати у світі, що безперервно зазнає змін, здатної сміливо розробляти власну стратегію поведінки, здійснювати моральний вибір і нести за нього відповідальність; визначити актуальні ідеї поліпшення роботи вчителів; здійснювати соціально-психологічно грамотну, емоційно-професійну підтримку діяльності учасників навчального процесу в умовах сьогодення задля усунення наслідків вигорання, паніки під час випробувань тощо.
Цільова група: педагогічні та науково-педагогічні працівники, управлінці. Освітня програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення професійних знань, умінь, навичок.
-
Теоретичні та практичні знання про мету, сутність та способи успішної підготовки до сертифікації
-
реагувати та прогнозувати власні стани та поведінку
-
використовувати практичні інструменти, необхідні для демонстрації високого рівня професійних навичок і вмінь
-
розвинути навички управління різними емоційними станами та переговорним процесом під час проходження сертифікації, атестації, перевірок тощо
-
професійного самовдосконалення
-
емоційної саморегуляції
-
креативності
-
інноваційності.
-
Нормативно-правова база.
-
Практичні інструменти підготовки до сертифікації.
-
Психологічні прийоми легкої комунікації.
Програма підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів освіти
За участь у вебінарі ви отримаєте:
- Сертифікат про підвищення кваліфікації, в якому зазначається кількість академічних годин (3 год, 0,1 кредит ЄКТС).
- Презентацію з матеріалами.
- Відеозапис трансляції вебінару.
Реєстрація обовязкова! ⇒ Подати заявку, обравши вебінар у графіку заходів ⇒ Графік вебінарів
Організаційний внесок за запис вебінару, що триває 1,5 години, сертифікат підвищення кваліфікації (3 академічні години, кредит ЄКТС – 0,1) – 200 грн.