Академія інноваційного розвитку освіти

Формування ключових комптентностей учителя, необхідних для успішного проходження сертифікації

Формування ключових комптентностей учителя, необхідних для успішного проходження сертифікації

Розробник освітньої програми підвищення кваліфікації педагогічних кадрів: Юрченко Оксана Михайлівнакандидат педагогічних наук, заступник директора з НВР Конотопської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 Конотопської міської ради Сумської обл., учитель початкових класів.

 

Актуальність. НУШ – це підхід до навчання, який передбачає не лише оволодіння дітьми певним обсягом знань, а й компетентнісну складову, уміння застосовувати набуті знання на практиці, розвиток соціально-емоційних м’яких навичок. Із самого початку сертифікація переслідувала дві мети: відшукати й мотивувати тих педагогів, які готові просувати реформу “Нова українська школа”, й об’єктивізувати процес оцінювання діяльності вчителів. Адже  в умовах гуманізації освіти реальна теорія і технологія масового навчання повинна бути направлена на формування сильної особистості, здатної жити й працювати у світі, що безперервно зазнає змін, здатної сміливо розробляти власну стратегію поведінки, здійснювати моральний вибір і нести за нього відповідальність, – тобто такої особистості, яка спроможна саморозвиватися і самореалізуватися.  Виникає гостра необхідність у формуванні готовності суб’єктів освітнього простору визнавати та впроваджувати  технології, мета яких – отримати необхідні знання, уміння та навчитися  використовувати отримані знання у повсякденному житті.

Мета програми:

  • актуалізувати педагогічні знання щодо  технологій в освіті та доповнити їх соціально-психологічною теорією;
  • мотивувати до соціально відповідальної професійної педагогічної діяльності;
  • розвинути навички реалізації сучасних технологій в освітньому середовищі.

Освітні завдання програми: закцентувати увагу на необхідності  пошуку нових форм і методів впровадження технологій з метою формування сильної особистості, здатної жити й працювати у світі, що безперервно зазнає змін, здатної сміливо розробляти власну стратегію поведінки, здійснювати моральний вибір і нести за нього відповідальність; визначити актуальні ідеї поліпшення роботи вчителів; здійснювати  соціально-психологічно грамотну, емоційно-професійну підтримку діяльності учасників навчального процесу в умовах сьогодення задля  усунення наслідків вигорання, паніки під час випробувань тощо.

Цільова група: педагогічні та науково-педагогічні працівники, управлінці. Освітня програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення професійних знань, умінь, навичок.

 
Програмні результати навчання:
Знання:
  • Теоретичні та практичні знання про мету, сутність та способи успішної підготовки до сертифікації
Уміння (навички):
  • реагувати та прогнозувати власні стани та поведінку
  • використовувати практичні інструменти, необхідні для демонстрації високого рівня професійних навичок і вмінь
  • розвинути навички управління різними емоційними станами та переговорним процесом під час проходження сертифікації, атестації, перевірок тощо
Установки до:
  • професійного самовдосконалення
  • емоційної саморегуляції
  • креативності
  • інноваційності.
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
  1. Нормативно-правова база.
  2. Практичні інструменти підготовки до сертифікації.
  3. Психологічні прийоми легкої комунікації.
 

Програма підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів освіти


За участь у вебінарі ви отримаєте:

  1. Сертифікат про підвищення кваліфікації, в якому зазначається кількість академічних годин (3 год, 0,1 кредит ЄКТС).
  2. Презентацію з матеріалами.
  3. Відеозапис трансляції вебінару.

Реєстрація обовязкова! ⇒ Подати заявку, обравши вебінар у графіку заходів Графік вебінарів

Організаційний внесок за запис вебінару, що триває 1,5 години, сертифікат підвищення кваліфікації (3 академічні години, кредит ЄКТС – 0,1) – 200 грн.

Оплатити онлайн


Графік вебінарів
Графік проведення дистанційних курсів  

Skip to toolbar