Академія інноваційного розвитку освіти

Прийоми психо – емоційного налаштування на співпрацю в умовах Нової української школи

Початок навчання в школі – один з найбільш складних і відповідальних моментів в житті дітей, як в психологічному, так і у фізичному плані. Від того, на скільки безпечно буде почувати себе дитина, залежать її подальші успіхи у навчанні та налагоджуванні стосунків між суб’єктами навчального процесу. Вирішальна роль у мінімізації психо – емоційного травмування школяра належить саме вчителю, який зможе різними способами створити безпечне освітнє середовище  для реалізації особистості дитини. Даний тренінг сприяє оволодінню учителем   навичками ненасильницької комунікації та прийомами роботи, які допоможуть з перших днів налаштувати учнів на співпрацю, уникаючи психологічні бар’єри, що виникають в період адаптації до шкільного життя. Адже саме у перші дні вирішується подальше прийняття учнем  педагога як значущої персони.

Завдання навчального тренінгу:

1.     Створення умов щодо оволодіння психо – емоційними прийомами для організації безпечного освітнього середовища.

2.     Формувати навички позитивного впливу на суб’єктів освітнього процесу.

3.     Налаштуваня  суб’єктів освітнього процесу щодо звільнення від психологічної напруженості, скутості та  роздратування.

4.     Набуття уміння мислити позитивно, керуватись цим умінням у навчальному процесі.

Учасники тренінгу дізнаються про:

–         особливості розвитку дітей певної вікової категорії;

–         прийоми роботи з учнями для усунення страхів та стресу в період адаптації;

–         порядок проведення рухових вправ з  освітньої кінезіології для розвитку розумових здібностей;

–         питання, які потребують врахування психо – фізіологічних потреб дитини для  її розміщення у класній кімнаті;

–       форми роботи, які допоможуть дітям із вродженими потребами сприйняти соціальні впливи  поза сім`єю. 

 


Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Skip to toolbar