Тренінг спрямований на об’єктивацію самооцінки спонукань, думок та дій, формування почуття міри, самовладання, позитивного, логічного, конструктивного мислення, досягнення більш високого рівня культури незгоди, культури прийняття рішень, профілактику конфліктів в повсякденній педагогічній практиці.
Метою тренінгу є оволодіння технологією системної самопізнавальної діяльності, яка уміщує етапи, формули, правила, індивідуальні підходи свідомого особистісно-професійного самовдосконалення засобами самопізнання з використанням само діагностичних методик:
- самооцінка стану пам’яті, бажань, емоцій, думок за комплексом тестів;
- самоаналіз індивідуального ресурсу сил (пам’яті, бажань, емоцій, думок) за діагностичною таблицею «Леонардо» (автора Е. Піньковської);
- техніка конструювання моделі свого подальшого самовдосконалення.
Завдання навчального тренінгу:
- Опанувати методикою системного самоаналізу індивідуального ресурсу сил (пам’яті, бажань, емоцій, думок) з визначенням особистого рівня внутрішньої культури за прийнятими показниками;
- Оволодіти самодіагностичними методиками індивідуального ресурсу сил для об’єктивації самооцінки бажань, емоцій, думок та дій, з подальшим накопиченням ресурсу чеснот, внаслідок трансформації виявлених негативних якостей;
- Сформувати почуття міри в бажаннях, самовладання в емоціях у форматі позитивного, логічного, конструктивного мислення у повсякденних педагогічних комунікаціях.
Що дасть учасникам тренінг?
- вміння керувати своїми бажаннями та емоціями в напружених ситуаціях повсякдення, запобігати конфліктів, самостійно та своєчасно вирішувати проблемні питання;
- зміцнення фізичного здоров’я, внаслідок посилення вольового, емоційного, ментального імунітету;
- неухильне підвищення рівня особистісно-професійного самовдосконалення, комунікативної культури.
Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒