Актуальність. Зміст навчальної програми ґрунтується на положеннях компетентнісного, цілісного, аксіологічного, акмеологічного, синергетичного підходів до особистісно-професійного самовдосконалення суб’єкта педагогічної діяльності, сприяє розвитку морально-духовної досвідченості, формуванню комунікативної культури. Інноваційними в контексті особистісно-професійного самовдосконалення суб’єкта педагогічної діяльності є самодіагностичні методики, спрямовані на зміцнення вольового, емоційного, ментального імунітету, досягнення більш високого рівня професійної компетентності, ієрархічної комунікативної культури педагогіки партнерства.
В освітній програмі узагальнено технологічні прийоми та засоби самопізнавальної діяльності з метою цілеспрямованого застосування їх у педагогічній практиці; представлено узагальнені характеристики структурно-змістовних компонентів індивідуального ресурсу сил, методики самоаналізу та трансформації самосвідомості розумно мислячого педагога відповідно до прийнятих критеріїв та якісних показників, інтегративні рівневі характеристики комунікативної культури.
Мета програми вебінару: свідомий духовно-моральний, професійно-орієнтований, соціально значущий саморозвиток суб’єкта педагогічної діяльності засобами самопізнання
Освітні завдання програми:
- опанування технологіями формування позитивного, логічного, конструктивного, проектного мислення;
- застосування набутих знань з самопізнання в педагогічній практиці;
- підвищення рівня комунікативної педагогічної культури.
Цільова група: вчителі, вихователі, психологи, педагоги організатори, соціальні педагоги закладів освіти. Освітня програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення професійних знань, умінь, навичок педагогічних кадрів у системі неформальної та інформальної освіти.
Програмні результати навчання:
Знання:
- Теоретичні знання правил, формул, закономірностей, умов, формування ментальної культури.
- Знання технологій самодіагностики думок за інтегративними показниками.
Уміння (навички):
- Практичні навички системного самоаналізу думок, почуттів, спонукань суб’єкта педагогічної діяльності.
- Навички критичності та самокритичності у самооцінці почуттів, думок та дій.
- Навички з зміцнення ментального імунітету, фізичного здоров’я.
- Навички з підвищення рівня комунікативної педагогічної культури.
Установки до:
- інноваційності
- творчості
- самопізнання та особистісно-професійного самовдосконалення.
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
- Загальні положення. Інтегративний показник свідомого вдосконалення думок. Узагальнені правила свідомого вдосконалення думок.
- Методика самоаналізу думок. Критерії сформованості ментальної культури розумно мислячого суб’єкта. Етапи та алгоритм формування ментальної культури. Узагальнені показники сформованості ментальної культури.
- Практичні вправи з самоаналізу та об’єктивації самооцінки сформованості ментальної культури.
За участь у вебінарі ви отримаєте:
- Сертифікат учасника вебінару про підвищення кваліфікації (3 год, кредит ЄКТС – 0,1).
- Презентацію з матеріалами.
- Відеозапис трансляції вебінару.
Програма підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів освіти “Методичні засади формування ментальної культури засобами самопізнання”
Організаційний внесок за запис вебінару, що триває 1,5 години, сертифікат підвищення кваліфікації (3 академічні години, кредит ЄКТС – 0,1) – 200 грн.
Графік вебінарів
Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND