Академія інноваційного розвитку освіти (АІРо)

Студія інтер’єру безпечного простору

Студія інтер’єру безпечного простору

Цільова аудиторія: для вихователів, педагогів, класних керівників, практичних психологів і соціальних педагогів, державних службовців,  які працюють з дітьми дошкільного, молодшого шкільного та підліткового віку і прагнуть створити для них безпечне середовище та сформувати життєстійкість.

Анотація: тренінг є засобом попередження виникнення психоемоційного вигорання, професійного стресу у педагогів, гармонізації та розвиток творчої особистості, підвищення рівня стресостійкості. Передбачає групову дискусію, арт-терапію, казкотерапію, вправи, рольові ігри, техніки, малюнкові методики, вправи-релаксації. Тренінг сприяє підвищення стійкості до переживань, стресів, опанування психологічними методами, техніками зміцнення професійного здоров’я, антистресовими психотехнологіями.

Мета тренінгової програми: підвищення стійкості до переживання наслідків стресу особистості.

Завдання тренінгової програми:

  • підвищення рівня стресостійкості як вміння знаходити власні ресурси у складних стресових ситуаціях;
  • формування, розвиток і вдосконалення комунікативних навичок, емоційно-вольової саморегуляції поведінки;
  • створення в колективі атмосфери прийняття, доброзичливості, відкритості, взаєморозуміння і підтримки;
  • розвиток позитивної Я-концепції.

Учасники тренінгу дізнаються:

  • про психологічні методи та методики збереження та зміцнення професійного здоров’я;
  • про ресурси стресостійкості особистості;
  • про антистресові технології;
  • про шляхи гармонізації особистості;
  • як уникати стресу у професійній діяльності
  • як протистояти емоційному вигоранню.

Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Перейти до панелі інструментів