Академія інноваційного розвитку освіти

Конструювання: від гри до творчого розвитку дитини

Конструювання: від гри до творчого розвитку дитини

Актуальність програми зумовлена специфікою організації освітнього процесу та новими умовами, що висувають соціальні процеси в суспільстві до педагогів. Значні можливості для розвитку творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку містить і конструювання – продуктивна діяльність дошкільників, спрямована на отримання з окремих частин єдиного певного продукту (конструкцій і моделей з будівельного матеріалу і деталей конструкторів, виробів з паперу, картону, різного природного (мох, гілки, шишки, камені тощо) і непридатного матеріалу (картонні коробки, дерев’яні котушки, гумові шини, старі металеві речі тощо)). Потреба дитини в практичній діяльності допомагає педагогу спрямувати його зусилля на корисні заняття дитячим дизайном. Діти моделюють прикраси та сувеніри, майструють одяг для ляльок, костюми і декорації до своїх спектаклів і ранків, облаштовують ігрові кімнати та будиночки. Під час конструювання у них формується здатність генерувати оригінальні ідеї, розвивається уява, творче мислення; діти вчаться бачити ціле раніше частин, знаходити декілька варіантів вирішення завдання, поєднувати між собою непоєднувані на перший погляд елементи, формувати зв’язки між елементами, що не мають нічого спільного.

Мета програми: Розкрити зміст ігрової діяльності з виготовлення різних конструкцій і моделей у творчому розвитку дітей дошкільного віку.

Освітні завдання програми: визначити теоретичні аспекти конструювання, гри, творчого розвитку дитини; розкрити зміст відкритої гри, що це таке і як це приносить користь дитині; розглянути прийоми конструювання, елементи дизайну та інженерного проектування з дітьми дошкільного віку.

Цільова група: методисти, науковці, психологи, тьютори, вихователі, вчителі, управлінці. Освітня програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення професійних знань, умінь, навичок педагогічних кадрів у системі неформальної та інформальної освіти.

 Програмні результати навчання:

Знання:

  • Теоретичні знання про конструктивну діяльність дитини дошкільного віку
  • Знання про розвиток творчої особистості
  • Елементи інженерного проектування з дітьми дошкільного віку.

Уміння (навички):

Практичні навички у розвитку творчості дитини в процесі конструювання; виготовляти вироби у відповідності із темою, задумом та призначенням; розвиток навичок креативного дизайну.

Установки до:

  • інноваційності
  • творчості
  • креативності
  • професійного самовдосконалення.

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

  1. Відкрита гра: що це таке і як це приносить користь вашій дитині
  2. Гра-конструювання-дизайн
  3. Ідеї щодо розвитку навичок креативного дизайну у дітей дошкільного віку
  4. Практичні вправи

За участь у вебінарі ви отримаєте:

  1. Сертифікат учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин (3 год).
  2. Презентацію з матеріалами.
  3. Відеозапис трансляції вебінару.

Програма підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів освіти


Організаційний внесок за запис вебінару, що триває 1,5 години, сертифікат підвищення кваліфікації (3 академічні години, кредит ЄКТС – 0,1) – 200 грн.

Оплатити онлайн


Графік вебінарів Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND    

Skip to toolbar