Семінар-тренінг – метод активного когнітивно-поведінкового навчання.
Зміст:
- Особливі освітні потреби – як визначити дитину з розладами.
- Нормативно-методична база організації інклюзивного навчання.
- Чи завжди дитина з ООП буде погано засвоювати інформацію та створювати складнощі у класі. Нозології ООП.
- Хто допомагає у навчанні дитини з ООП.
- Яка роль вчителя у житті дитини з ООП.
- Модель взаємодії учасників навчального процесу для дитини з ООП.
- Якого результату очікувати вчителю, що навчає дитину (дітей) з ООП.
- Методи та прийоми спілкування з дітьми, які мають ООП.
Учасники майстер-класу отримають уміння та навички:
- складати психолого-педагогічний профіль дитини з ООП;
- обирати види педагогічної діяльності для дитини з ООП – модифіковану програму та модифікованіий зміст навчального матеріалу;
- досліджувати процес розвитку дитини відповідно до психолого-педагогічного профіля дитини (щоденник спостережень);
- уміння активізації розумової діяльності на уроці;
- методи концентрації уваги, прийоми запам’ятовування матеріалу.
Програма підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів освіти “НУШ. Інклюзивне навчання – прагматичний підхід”