Академія інноваційного розвитку освіти

НУШ. Інклюзивне навчання – прагматичний підхід

Семінар-тренінг метод активного когнітивно-поведінкового навчання.

Зміст:

  1. Особливі освітні потреби – як визначити дитину з розладами.
  2. Нормативно-методична база організації інклюзивного навчання.
  3. Чи завжди  дитина з ООП буде погано засвоювати інформацію та створювати складнощі у класі. Нозології ООП.
  4. Хто допомагає у навчанні дитини з ООП.
  5. Яка роль вчителя у житті дитини з ООП.
  6. Модель взаємодії учасників навчального процесу для дитини з ООП.
  7. Якого результату очікувати вчителю, що навчає дитину (дітей) з ООП.
  8. Методи та прийоми спілкування з дітьми, які мають ООП.

Учасники майстер-класу отримають уміння та навички:

  • складати психолого-педагогічний профіль дитини з ООП;
  • обирати види педагогічної діяльності для дитини з ООП – модифіковану програму та модифікованіий зміст навчального матеріалу;
  • досліджувати процес розвитку дитини відповідно до психолого-педагогічного профіля дитини (щоденник спостережень);
  • уміння активізації розумової діяльності на уроці;
  • методи концентрації уваги, прийоми запам’ятовування матеріалу.

 

Програма підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів освіти “НУШ. Інклюзивне навчання – прагматичний підхід

 

Skip to toolbar