Актуальність. Одним із основних напрямів реформування освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа» є «наскрізне застосування інформаційних технологій в освітньому процесі та управлінні закладами освіти і системою освіти», який «має стати інструментом забезпечення успіху Нової школи». Формування інформаційно-цифрових компетентностей передбачає «впевнене, а водночас, критичне застосування електронних освітніх ресурсів для створення, пошуку, опрацьовування, обміну інформацією».
Зростають і вимоги до особистості сучасного вчителя. Педагогічний працівник ХХІ століття повинен вільно володіти сучасними технологіями та використовувати їх у своїй професійній діяльності, тим самим забезпечувати ефективність навчально-виховного процесу. Першочерговою вимогою до підготовки сучасних освітян має бути високий рівень сформованості їх цифрової компетентності.
Мета програми. Розвиток цифрового інтелекту та інформаційно-цифрових компетенцій педагога, що відповідають за успішну життєву професійну діяльність особистості, її високу конкурентоздатність та кар’єрне зростання.
Освітні завдання програми:
- озброєння інформацією про можливості цифрових технологій;
- формування вміння вибрати ту технологію, що відповідає характеру творчої професійної діяльності;
- здатність оцінювати продукт та отриману інформацію з точки зору реалізації в професійній діяльності.
Форма підвищення кваліфікації: очна / дистанційна.
Навчально-методичне забезпечення програми представлено відеоматеріалами та навчальною літературою.
Цільова аудиторія: педагогічні та науково-педагогічні працівники закладів освіти.
Обсяг (тривалість) навчання: 18 годин / 0,6 кредит Європейської кредитної трансфернонакопичувальної системи (ЄКТС).
Напрям навчання. Розвиток цифрової компетентності педагогічних та науково-педагогічних працівників.
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться / набуватимуться:
загальні: знання і розуміння сутності процесу цифровізації сучасної освіти; можливостей реалізації цифрових технологій у освітньому процесі; специфіки розроблення і створення цифрового освітнього контенту.
фахові: розвинені вміння активізувати потенціал цифрового інтелекту суб’єктів освітнього процесу; створювати освітні продукти в умовах цифрової творчості; реалізувати новаторську і пошукову діяльність за допомогою цифрових технологій; удосконалювати оригінальний і нестандартний підхід до власної професійної діяльності; безперервно оновлювати знання з інформаційно-цифрових та інноваційних методик, що спрямовані на розвиток конкурентноздатної особистості; інформаційно-цифрова компетентність – здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного інформаційного суспільства.
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
- Сутність поняття цифровий інтелект та інформаційно-цифрова компетентність.
- Інформаційно-цифрова компетентність педагогічних працівників.
- Електронні (цифрові) освітні ресурси.
- Цифрові сервіси та технології для організації освітнього процесу.
- Електронне (цифрове) освітнє середовище закладу освіти.
Програма підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів освіти “Інформаційно-цифрова компетентність педагога”
Реєстрація обовязкова! ⇒ Подати заявку, обравши вебінар у графіку заходів ⇒ Графік вебінарів
Організаційний внесок за запис вебінару, що триває 1,5 години, сертифікат підвищення кваліфікації (3 академічні години, кредит ЄКТС – 0,1) – 200 грн.