Мета: ознайомити учасників з загальними положеннями теорії тестування; з таксономією Блума щодо класифікації цілей навчання; видами тестових завдань, алгоритмом конструювання тестів-сходів навчальних досягнень учнів з метою об’єктивності оцінювання.
План
- Генезис формування тесту як інструменту оцінювання.
- Понятійний апарат.
- Функції тесту.
- Класифікація тестів.
- Таксономі Блума.
- Структура тесту.
- Конструювання тесту.
Слухачі отримають такі компетентності:
- Знання про теоретичні засади тестів у контексті науки і практики;
- Розуміння рівня складності тестових завдань;
- Уміння конструювати тестові завдання відкритого та закритого типу;
- Здатність аналізувати типові помилки у тестах інших педагогів;
- Передбачати використання механізмів для об’єктивного оцінювання.
За участь у скайп-тренінгу ви отримаєте:
- Сертифікат учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин.
- Презентацію з матеріалами.
- Відеозапис трансляції вебінару.