Цільова аудиторія: для вихователів, педагогів, класних керівників, практичних психологів і соціальних педагогів, державних службовців, які працюють з дітьми дошкільного, молодшого шкільного та підліткового віку, а також для дорослих.
Анотація: Успіх людини, уміння будувати соціальні зв’язки і досягати поставлених цілей безпосередньо залежать від його емоційного інтелекту. Емоційний інтелект визначається як здатність людини до усвідомлення, прийняття та управління емоційними станами і почуттями як власними, так і інших людей, що формуються протягом життя людини у спілкуванні та професійній діяльності. Рівень емоційного інтелекту є важливим засобом успішної самореалізації особистості. Високий емоційний інтелект допомагає збалансувати емоції і розум, відчути внутрішню свободу та відповідальність, усвідомити власні потреби і мотиви поведінки, рівновагу, а також скорегувати стратегію власного життя. Передбачає групову дискусію, арт-терапію, казкотерапію, вправи, рольові ігри, техніки, малюнкові методики, вправи-релаксації, передбачає використання психологічних ігор, ділових ігор, рефлексії та обміну ролями, роботи в парах і групах.
Мета та завдання тренінгу/вебінару:
- сприяти розкриттю і вдосконаленню якостей, які допоможуть досягти успіху в особистісній сфері.
- навчити розпізнавати власні емоційні стани і стани інших людей.
- сприяти поліпшенню взаємин в особистісній і професійній сферах через усвідомлення і управління своїми емоціями.
- розвинути навички впливу на емоційний стан іншої людини.
- навчити технікам роботи зі стресом, навчити створювати внутрішній комфорт в будь-яких ситуаціях.
- формування, розвиток і вдосконалення комунікативних навичок, емоційно-вольової саморегуляції поведінки.
- розвиток позитивної Я-концепції.
План тренінгу/вебінару:
- Чотири складові емоційної компетентності: Самоусвідомлення; Саморегуляція; Розшифровка емоцій партнера; Управління відносинами;
- Емоційна і раціональна складові при прийнятті рішення;
- Стереотипи, що заважають усвідомленню і вираженню емоцій;
- Відпрацювання навичок емоційної обізнаності: проведення емоційного самоаналізу;
- Техніки управління власними емоціями та підвищення самоусвідомлення;
Учасники тренінгу/вебінару дізнаються:
- чотири складові емоційної компетентності: Самоусвідомлення; Саморегуляція; Розшифровка емоцій партнера; Управління відносинами;
- емоційна і раціональна складові при прийнятті рішення;
- стереотипи, що заважають усвідомленню і вираженню емоцій;
- відпрацювання навичок емоційної обізнаності: проведення емоційного самоаналізу;
- техніки управління власними емоціями та підвищення самоусвідомлення;
- про психологічні методи та методики збереження та зміцнення професійного здоров’я;
- як протистояти емоційному вигоранню.
Під час тренінгу/вебінару учасники отримали практичні та теоретичні уміння та навички:
- вміння відпрацювання навичок емоційної обізнаності
- користуватися техніками управління власними емоціями та підвищення самоусвідомлення
- вміння використовувати психологічні методи та методики в роботі
За участь у вебінарі ви отримаєте:
- Сертифікат учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин.
- Презентацію з матеріалами.
- Відеозапис трансляції вебінару.
Графік вебінарів
Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND