Академія інноваційного розвитку освіти (АІРо)

Технологія діалогічної взаємодії в трикутнику Вчитель – Предмет – Учень в досягненні очікуваного результату

Технологія діалогічної взаємодії в трикутнику Вчитель – Предмет – Учень в досягненні очікуваного результату

Учасники тренінгу дізнаються:

Тренінг буде корисним для педагогів, що мають потребу в кращому розумінні психологічної складової освітнього процесу і вдосконаленні власного рівня професійної майстерності.

СТРУКТУРА ТРЕНІНГУ.

1.  Вхід: презентація, SCRUM-рейтинг питань, рівень готовності.

2.  Діалог як спосіб взаємодії з собою і світом.

2.1. Вправа  “Я – ТАКИЙ!”

2.2. Вчитель-діалогіст:

  • прийняття Другого як Іншого.
  • усвідомленість, -відповідальність,
  • здорові особисті і професійні кордони,
  • повернення проекцій,
  • забезпечення присутності.

3. Успішна взаємодія в трикутнику “ПРЕДМЕТ – ВЧИТЕЛЬ – УЧЕНЬ”.

3.1.  Вправа “Карта мого  предмету”.

3.3.  Вправа. “Подорож за кордон”.

3.4.  Синтони і конфліктогени у спілкуванні.

3.5.  Створення безпечного освітнього простору.

3.6.  Алгоритм ефективної взаємодії.

3.7. Алгоритм досягнення очікуваного результату. Вправа БРПП (Бажання – Результат – Перешкоди – План).

 

4. Вихід: практика повсякденної ідентичності.


Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Перейти до панелі інструментів