Академія інноваційного розвитку освіти (АІРо)

Елементи комунікативного менеджменту в освіті. Як сформувати топ-навички ефективного спілкування 

Елементи комунікативного менеджменту в освіті. Як сформувати топ-навички ефективного спілкування 

Духовне життя Стародавньої Греції ґрунтувалось на культурі слова, де навчання довгий час залишалось усним. Багато античних філософів були неписьменними, відверто зневажали графічно відтворене слово. Сократ, присвятивши все життя пізнанню, не написав жодної книжки, однак зажив слави великого філософа. За однією з легенд він заборонив учням записувати свої лекції, промови. Можливо тому, що навчання письма, «робить людей важкими для спілкування… У душі людей вони (письмена) вселяють забудькуватість, оскільки пам’ять позбавлена вправляння…».

Одна з потреб людини – бути оціненим, признаним, зрозумілим. Спеціалісти з ведення переговорів Роджер Фішер, Уїльям Юрі переконують в тому, що кожний з нас є людиною, яка веде переговори. Вони стверджують: «Щоб знайти шлях в джунглях людських відносин, корисно враховувати три основні складові: сприйняття, емоції, спілкування».

В освіті як і багатьох сферах суспільного життя спілкування є основним інструментом як впливу, так і розпізнання. Процес спілкування передбачає: обмін інформацією, обмін емоціями, обмін діями, взаємовплив, взаємна діяльність.   

Тобто, спілкування – це  певна розпізнавальна система. Через неї ми пізнаємо людей, вчимось на інших помилках, добиваємось успіху, вирішуємо проблеми. Кожна людина вважає, що вона є достатньо компетентною  у проблемах спілкування. А скільки разів ми опиняємось у ситуації, що як кажуть «бракує слів»? Скільки подумки картали себе, чому ж я це не сказала?  Для керівників і педагогів особливо важливо мати добре розвинений комунікативний потенціал. І на жаль, він рідко передається генетичними каналами. Щоб володіти топ-навичками інтенсивного потенціалу треба над собою працювати щодень. А як? Я розкажу…

Завдання навчального тренінгу:

1. Допомогти слухача з’ясувати сутність спілкування як інструменту власного здоров’я.

2. Розглянути алгоритм комунікації та його проблемні моменти.

3. Навчитись використовувати закони комунікації.

4. Освоїти специфіку монологу, діалогу та полілогу.

5. Ознайомитись з специфікою підготовки спічу.

6. Запропонувати мультфільми, на яких можна вчитись перемагати у спілкуванні.

7. Сприяти підвищенню самооцінки слухачів та зумовити до отримання задоволення від комунікації.

За участь у скайп-тренінгу ви отримаєте:

  1. Сертифікат учасника скайп-тренінгу, в якому зазначається кількість прослуханих годин.
  2. Презентацію з матеріалами.
  3. Відеозапис трансляції вебінару.

Учасники тренінгу сформують такі компетентності:

Ø знання теоретичних засад спілкування, його законів на відомих прикладі;

Ø  здатність використовувати закони спілкуванні  в освітній практиці;

Ø -уміння будувати стимулюючі та реагуючі репліки у діалогах;

Ø здатність використовувати інструменти комунікації для  позитивного впливу на учнів та співробітників;

Ø уміння формувати спіч як коротку емоційну промову;

Ø уміння аналізувати чуже мовлення і брати з нього уроки для себе;

Ø Здатність отримувати задоволення від спілкування і підвищувати власну самооцінку.

 

Перейти до панелі інструментів