Академія інноваційного розвитку освіти

Антикрихкість вчителя як усвідомлена взаємодія з реальністю

Мета. Підтримка особистої мотивації до проектування траєкторії успішної професійної самореалізації. Формування розуміння антикрихкості вчителя як усвідомленого використання стратегій подолання в професійній діяльності.

План.

  1. Вхід-налаштування: створення спільного простору.
  2. Робота з метафорою наявної власної професійної ситуації: моє ставлення, що зроблено вперше.
  3. Виклики типових ситуацій.
  4. Внутрішній рольовий простір вчителя і його еволюція.
  5. Несвідомі і усвідомлені стилі подолання: психологічні захисти і копінг-стратегії.
  6. Прояв навичок антикрихкості – усвідомлене використання вчителем відповідних стратегій подолання в типових ситуаціях.
  7. Вихід-усвідомлення: робота з метафорою «Я – антикрихкий вчитель».

Учасники вебінару отримають:

  1. Підтримку особистої мотивації вчителя до успішної професійної самореалізації.
  2. Поглиблене розуміння психологічних механізмів взаємодії вчителя з реальністю.
  3. Навички і уміння щодо усвідомленого використання відповідних стратегій подолання в типових ситуаціях.
  4. Лайфхак щодо створення власної професійної антикрихкої команди внутрішніх рольових ідентичностей.

За участь у вебінарі ви отримаєте:

  1. Сертифікат учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин.
  2. Презентацію з матеріалами.
  3. Відеозапис трансляції вебінару.

Оплатити онлайн

Skip to toolbar