Академія інноваційного розвитку освіти

Освіта НУШ через індивідуальність дитини

Існуюча освітня система сприймає індивідуальний підхід до дитини, як маргінальну поведінку. Існують єдині принципи і діти мають навчитись їм слідувати, відповідати стандарту. НУШ ставить «виклик» перед Вчителем – побачити у індивідуальному підході до дитини не: бажання батьків «забрати дитину зі школи» на підготовку удома; або пришвидшити її навчання екстернатом; а задачу – сконцентрувати увагу на розвитку компетенцій кожної дитини класу. «Дитиноцентрованість» збільшує роль дитини у процесі навчання. Вона передбачає не рівність дітей у класі, а навики Вчителя знайти підхід до «не улюбленців».
 
Завдання навчального тренінгу:
1. Визначити власний підхід до подачі матеріалу і співпраці у педагогічному колективі.
2. Визначити способи сприйняття дітей і причини їх «відставання» чи «нудьгування» в процесі навчання.
3. Допомогти побачити природжені особливості дітей і не критикувати їх за вроджені особливості.
4. Зрозуміти і запобігти процесам булінгу у класі, працюючи із першопричиною, а не наслідками.
5. Навчитись із першого погляду визначати потенційні зацікавлення і прийоми роботи для різних дітей у класі. Легко і невимушено їх застосовувати без зміни структури уроку.
 
Зміст тренінгу:
Вправа: «Фантастичні плани»
Рольова гра: «Мій підхід!»
Дозволить розширити палітру підходів до учнів, застосовуваних вчителями на практиці, прийомів якими би можна було скористатись у кожному конкретному випадку, щоб індивідуальність дитини не «розчинялась» у існуючих суспільних стереотипах.
Робота у групах: «КОМПЕТЕНТНОСТІ=ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ»
Дозволить виробити навики прогнозування у вчителів, що допоможе встановленню довірливих стосунків із творчими дітьми.
Рольова гра: «Зміни ролей»
Дозволить відчути за стандартами НУШ нові ролі вчителя у контексті роботи з родиною учня.

 
 
Skip to toolbar