Академія інноваційного розвитку освіти (АІРо)

Інтегрований урок в НУШ: створення і тестування, інтервізія

Інтегрований урок в НУШ: створення і тестування, інтервізія

Інтегрований урок в НУШ: створення і тестування, інтервізія

Спрямованість тренінгу:

  • Ознайомлення із структурою, енергією, процесом, призначенням, очікуваними результатами інтегрованих уроків в НУШ
  • Особисте тестування учасниками тренінгу прототипу інтегрованого уроку
  • Ознайомлення із методикою проведення інтервізійної групи вчителів НУШ «Інтегрований урок»
  • Підживлення мотивації учасників тренінгу проводити інтегровані уроки.

Дизайн тренінгу.

Модуль 1. «Створення прототипу інтегрованого уроку.»

  • Бачення інтегрованого уроку в НУШ.
  • Технології креативності.
  • «Пазли» для інтегрованого уроку.
  • Створення прототипу уроку.
  • Пауза-відпочинок.

Модуль 2. «Тестування прототипу інтегрованого уроку.»

2.1 Вхід-налаштування.

2.2 Історія-мотиватор.

2.3 Опора на досвід учасників.

2.4 Визначення проблеми.

2.5 Робота в групах.

2.6 Презентація-узагальнення.

2.6 Вихід-усвідомлення.

– Пауза-відпочинок.

Модуль 3. Інтервізійна група вчителів НУШ «Інтегрований урок»

3.1 Предметний аналіз. Що відбувалося на уроці?

3.2 Операційний аналіз. Як відбувалося?

3.3 Інтелектуальна рефлексія. Які думки виникали?

3.4 Інтуїтивна рефлексія. Які були відчуття?

3.5 Ага-реакція, точки здивування, інсайти, метафори, нові ідеї.

Модуль 4. Простори усвідомлення.

4.1 Простір пізнання.

4.2 Простір взаємодії.

4.3 Простір подій.

4.4 Простір майбутнього.

4.5 Простір самоусвідомлення.

 

Перейти до панелі інструментів