Академія інноваційного розвитку освіти

Глобальна компетентність вчителя НУШ як здатність навчати в епоху інновацій

Глобальна компетентність вчителя НУШ як здатність навчати в епоху інновацій

Спрямованість тренінгу:
– розширення власного БАЧЕННЯ глобальних завдань сучасної освіти;
– усвідомлення необхідності глобальної компетентності вчителя і учня;
– зростання впевненості вчителя у власних силах;
– підживлення духу цікавості до впровадження інновацій;
– розвиток гнучкості мислення і професійної поведінки.

Простори розвідки: епоха, середовище, школа, вчитель, учень, очікуваний
результат.

Дизайн тренінгу

1. Вхід-налаштування. Вправа «Визначення рівня готовності»
2. Глобальні тенденції розвитку світу і глобальні завдання освіти. Вправа
«Навчання як цінність».
3. Глобальні компетентності в PISA і НУШ. Вправа «Закон Пітера».
4. Сучасні освітні технології. Вправа « Ярмарок технологій».
5. Вчитель-інноватор і штучний інтелект. Вправа «Брейн-ринг».
6. Дух і душа школи і вчителя. Вправа «Компас цінностей».
7. Універсальні технології в навчанні із майбутнього. Вправа «Діалогічність
вчителя».
8. Інтегруюча метафора глобальної компетентності вчителя НУШ. Вправа «Графічно-образне моделювання».
9. Вихід-усвідомлення. Вправа «Ретроспектива і перспектива».


Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Skip to toolbar