Запропонований тренінг є засобом попередження виникнення професійного стресу, підвищення рівня стресостійкості, профілактики «емоційного вигорання» у педагогів, гармонізації їх особистості. Діяльність тренінгових груп спрямовується на реалізацію чотирьох «ес»: самопізнання → самоприйняття → саморозкриття → саморозвиток. Методи тренінгового навчання: групова дискусія, психомалюнки, розігрування рольових ситуацій, психологічні ігри і вправи, методи невербальної взаємодії, вправи-релаксації, використання притч та ін. Тренінг передбачає, з одного боку, мобілізацію особистісних і нервово-психічних ресурсів педагогів, а з іншого, – опанування ними психотехніками самовпливу. Тренінг сприяє збагаченню розумного способу життя, опануванню психологічними методиками збереження і зміцнення професійного здоров’я, антистресовими саногенними психотехнологіями, психотехнологіями самооздоровлення.
Завдання тренінгу: – підвищення рівня стресостійкості як вміння знаходити власні ресурси у складних ситуаціях; – розвиток рефлексії, вміння розпізнавати свій емоційний стан, мотиви поведінки, наслідки вчинків; – позитивне сприймання себе і прийняття себе, своїх достоїнств і недоліків; – усвідомлення власної цінності й унікальності, своїх здібностей і можливостей; – розвиток позитивної Я-концепції; – формування асертивної поведінки; –формування саногенного мислення; – активізація психологічних механізмів саморегуляції. Учасники тренінгу дізнаються:
|
Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒