Тренінг побудовано у форматі заняття за сучасними вимогами.
Зміст:
- Концептуальні засади розвитку STEM-освіти в Україні. Стратегічні напрямки впровадження STEM-освіти.
2.Міжнародні тренди STEM-освіти. Порівняння особливості світових систем STEM, STEAM, STREAM.
- Еволюція підходів у пізнанні та освіті: многодисциплинарность, бінарність, інтеграція, міждисциплінарність, трансдисциплінарність.
4.Застосування міждисциплінарності та STEM-підходу у організації дослідницької діяльності учнів.
- Науково-теоретичні, методичні аспекти використання STEM/STREAM-проєктів в освітньому процесі при викладанні предметів природничо-математичного циклу. Специфіка освітніх STEM/STREAM-проєктів.
Уміння та навички:
- володіння термінології STEM-освіти;
- знає законодавчу базу STEM-освіти в Україні, називає нормативні документи та їх основні положення;
- знає міжнародні тренди STEM-освіти, порівнює особливості світових систем;
- розуміє основні підходи до моделювання STEM-освітнього середовища закладу, розрізняє основні моделі STEM-освіти та їх складові;
розробляє концепції STEM-освітнього середовища закладу освіти.
Програма підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів освіти “Технології STEM-освіти, STEAM-освіти, STREAM-освіти”