Академія інноваційного розвитку освіти (АІРо)

Фестиваль «Життя з роботами – реальність чи фантастика»

Фестиваль «Життя з роботами – реальність чи фантастика»

Фестиваль «Життя з роботами – реальність чи фантастика»

Протягом 6-12 жовтня 2018 року проходив Тиждень коду ЄС, який ґрунтується на ідеї Young Advisors, групи радників комісара ЄС з цифрового напрямку Нейлі Кроуз. Ініціатива Meet and Code підтримує заходи з наукової та технологічної тематики впродовж Тижня коду ЄС.

Мета Meet and Code – показати дітям і молоді віком від 8 до 24 років світ програмування та інформаційних технологій. Заходи у рамках ініціативи призначені для того, щоб продемонструвати дітям і молоді, як із допомогою програмування можна втілити найсміливіші творчі ідеї.

Ініціатива Meet and Code підтримує заходи із кодування та цифрових технологій в Австрії, Болгарії, Хорватії, Чехії, Німеччині, Угорщині, Казахстані, Польщі, Румунії, Росії, Сербії, Словаччині, Словенії, Швейцарії та Україні.

Ініціатива Meet and Code проводиться за фінансування корпорації SAP. В Україні Meet and Code реалізовується разом із Ресурсним центром ГУРТ, який є партнером Глобальної мережі TechSoup.

Цього року Сєверодонецький багатопрофільний ліцей разом з ГО «Академія інноваційного розвитку освіти» долучився до проведення заходів Ініціатива Meet and Code.

16-17 жовтня в ліцеї пройшов фестиваль «Життя з роботами – реальність чи фантастика». До події було залучено учні різних класів.

Для учнів 8-10 класів нематематичного профілю було показано фільми про кодування та можливості сучасних роботів. Учні 11 класу фізико-математичного профілю спочатку самі зібрали роботів ….., потім декілька днів з зацікавленістю розбиралися з можливостями кодування роботів на різні дії, а згодом поділилися своїми знаннями з учнями 8-9 класів.

17 жовтня на базі 8-а класу було проведено майстер-клас з програмування роботів. Учень 11-а класу Ізвьосткін Данило розповів про можливості програми для кодування роботів, потім показав деякі цікаві свої знахідки та допоміг восьмикласникам розібратися з програмуванням роботів. Після цього учні 8 класу були готові до змагання.

Було створено дві команди по три учні, яким було запропоновано виконати декілька цікавих завдань: переміститися за заданим маршрутом, відреагувати на перепону й змінити напрямок руху, навіть запрограмувати танок роботів. Діти із захопленням виконали ці завдання.

Найкращим результатом було питання “А коли буде наступний тур”? Тому сподіваємось, що цікавість до програмування у учнів буде тільки зростати.

Перейти до панелі інструментів