Даний тренінг є першим в програмі навчання ефективному аналітичному мисленню. Робота зі слухачами спрямовується на вивчення технологічного інструментарію для розв’язання конкретних життєвих і професійних проблем.
У програмі враховані останні наукові розробки в галузі філософії, соціальної та когнітивної психології, соціології, логіки.
Також включені маловідомі в Європі передові технології роботи з мисленням, які пов’язані з плануванням, структуруванням та обробкою інформації, самоаналізом, підготовкою та розробкою складних проектів, власним навчанням і розвитком.
Метою програми є: знайомство з ключовими аспектами та інструментарієм використання інтелектуальних технологій в практиці управління.
Навчити слухачів:
- швидко та ефективно збирати та оцінювати інформацію;
- виявляти в проблемі традиційні підходи та суперечності;
- самостійно формувати альтернативні погляди на проблему;
- гарантовано продумувати нові ідеї і пропонувати оригінальні варіанти вирішення проблем;
- визначати ефективні інтелектуальні інструменти для вирішення проблем у педагогічній управлінській практиці;
- виробляти, запроваджувати та оцінювати сучасні форми, методи, технології й процедури управління освітньою сферою;
- аналізувати ефективність проектів та управлінських рішень з метою пошуку оптимальних моделей управління;
- використовувати сучасні технології для розв’язання ситуаційних проблем, які виникають в освітньому та соціально-економічному просторі.
Цільова аудиторія: керівники і менеджери вищої та середньої ланки, співробітники HR-підрозділів, маркетологи, PR-менеджери, консультанти з продажу, викладачі, тренери, коучі, психологи.
Участь в тренінгу надасть можливість:
-
- підвищити особистісно-професійний потенціал управлінської компетентності та психологічної гнучкості в професійних галузях за допомогою розвитку власної креативності;
- структурувати та упорядковувати своє мислення з відповідними програмними інструментами як індивідуальної, так і групової інтелектуальної роботи;
- отримати базові навички використання інтелектуальних інструментів універсального застосування в аналізі ситуацій і проблем, у прийнятті рішень, плануванні своєїдіяльності, навчанні;
-
- ефективно планувати свої дії, різні заходи, проекти, і при цьому бачити одночасно всі значимі компоненти та їх взаємозв’язки.
Після тренінгу слухачі:
- підвищують якість і ефективність виконуваної роботи;
- формують новий творчий підхід, що дозволяє швидко обробляти інформацію (групувати, класифікувати, аналізувати, структурувати) і на цій базі правильно організовувати свою діяльність, розставляють пріоритети, приймають рішення щодо планування;
- швидко орієнтуються в потоці інформації, відбирають тільки потрібну і важливу;
- отримують нові можливості творчого мислення, генерації ідей та створення нової інформації на базі ефективно обробленої;
- зберігають високу швидкість конспектування;
- створюють можливість для швидкого, точного і надійного запам’ятовування текстів і точної інформації;
- мають можливість подання інформації в зручному для презентацій, виступів, лекцій, вигляді;
- створюють потік розвитку логічного і творчого мислення, розширюють межі пам’яті, розвивають увагу та уяву; підвищують рівень інтелекту (IQ) та ерудиції.
План тренінгу:
- Можливості інтелектуальних технологій для удосконалення педагогічної майстерності науково-педагогічних працівників.
- Технології побудови карт структурованої інформації.
- Аналіз програмного забезпечення щодо складання інтелект-карт.
- Побудова карт-розуму (MIND MAP), проектів для систематизації навчально-методичних матеріалів учбового процесу.
Тривалість тренінгу: 4-6 годин, із них 2 години – теорії та 2 – 4 практики.
Результат: захист слухачами проекту на основі змістовного кейсу щодо підготовки навчально-методичних матеріалів учбового процесу.
Методи роботи: лекції-презентації, сase study, індивідуальні консультування щодо розробки власних проектів.
Тривалість тренінгу: 1 день – інформаційний – (з 10:00 до 17:00);
2 день – креативний – (з 10:00 до 19:00).
Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒