Кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, магістр кафедри практичної психології та психодіагностики, член асоціації працівників дошкільної освіти, членкиня ГО «Академія розвитку особистості», членкиня ГО «Українська асоціація сімейних психологів»; сертифікований тренер за програмою підготовки «Сімейна психологія та психотерапія», «Казкотерапія в психокорекційній роботі з дітьми», «Школа тренерської майстерності», «Анатомія особистого бренду: як побудувати себе Красиво», «Креативний активізм», «Креативне мислення», «Казкотерапія з дітьми», «Казкотерапія і дитячі капризи». Автор понад 58 друкованих наукових праць, розробник спецкурсів. Теоретик і практик із 29-річним стажем роботи у сфері дошкільної освіти.
Участь у проєктах
- Розробник спецкурсів «Формування інтелектуально-творчої особистості майбутнього вихователя: теорія і технологія”, ”Обдарована дитина: психолого-педагогічні основи виявлення та розвитку”, “Казкотерапія в психологічному консультуванні дітей та дорослих”
- Автор книги для читання «Малечі про цікаві речі», етюдів «Присмак кавових зерен», навчально-методичних посібників «Обдарована дитина: психолого-педагогічні основи виявлення та розвитку», «Казкотерапія в психологічному консультуванні дітей та дорослих», «Педагогіка партнерства в освітньому середовищі: теорія і технологія», «Шляхи особистісного зростання»
Досвід роботи:
- викладач кафедри дошкільної освіти м. Луцьк;
- виступи-тренінги, майстер-класи на семінарах, науково-практичних конференціях України.
Автор 27 друкованих праць: з них 20 статей, 5 тез конференцій, 2 навчально-методичних посібників, 1 навчальний посібник.
Автор тренінгів:
Артпедагогіка та арттерапія у роботі з обдарованими дітьми та підлітками
Казкотерапія як засіб розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку
Казкотворчість як технологія розвитку здібностей та обдарованості дітей дошкільного віку
Педагогічна творчість і педагогічна майстерність у професійній діяльності педагога
Математичний світ – способи викликати у дітей математичну допитливість
Навчання на свіжому повітрі – новий вимір ігор на свіжому повітрі
Мистецтво полеміки та дискусії або як правильно відстоювати свою думку
Особливості розвитку емоційної сфери дітей дошкільного віку за допомогою діяльності
Основи педагогіки партнерства в освітньому просторі української школи
Інноваційні технології фізичного розвитку дітей дошкільного віку
Основи педагогіки партнерства в освітньому просторі української школи