Академія інноваційного розвитку освіти (АІРо)

Як підготувати учнів до професій, які ще не існують

Як підготувати учнів до професій, які ще не існують

«Для чого мені це потрібно вчити?» або «Ким мені бути після випуску?» – саме так звучать два важливих питання, які школярі задають і вчителям і батькам і самі-собі.  Як Леонардо да Вінчі намагався випередити сучасне, так і ми зазирнемо у майбутнє ринку праці, бізнесу та навичок, що виховуються за шкільною партою. Проаналізуємо потреби різних сфер життя на міжпредметні знання. Розберемо реальні ситуації запитів бізнесу до молодих спеціалістів. Познайомимось із досвідом нестандартних методів викладання в українській школі орієнтованих саме на виховання навичок майбутнього. Обговоримо коментарі кращих HRів України щодо шкільної освіти.

Завдання навчального тренінгу:

1. визначити головні напрямки розвитку професій майбутнього;

2. дати уявлення про професії гуманітарного, технічного та природничого напрямку та ролі молоді у майбутньому;

3. провести розмежування між навичками, шкільними знаннями та потребами працедавця майбутнього;

4. окреслити навички майбутнього та можливість їх виховання у молоді;

5. визначити навчальні, психологічні та комунікаційні методи підготовки молоді до ринку праці майбутнього.

Учасники тренінгу дізнаються:

  • про головні трансформації на ринку праці у майбутньому;

  • про запити майбутнього на людський ресурс у науковій, бізнесовій та громадській сферах;

  • які навички стануть визначальними у кар’єрному зростанні учня в майбутньому;

  • можливості школи та викладачів виховувати та розвивати навички майбутнього. 

Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Перейти до панелі інструментів