Класифікація образів жінки у ЗМІ:
– Чому насаджування образу жінки-берегині є небезпечним як для жінок, так і чоловіків?
– Чому у ЗМІ статі подаються по-різному?
– Наскільки відрізняється подача образу жінки в українських та зарубіжних ЗМІ?
– Хто бореться з проявами сексизму у ЗМІ?
– У чому відмінність між прихованим та відвертим сексизмом?
– Де в Україні є гендерний музей?
– Як ЗМІ насаджують гендерні стереотипи?
– Що таке фемінітиви?
-Практичні вправи: контент-аналіз чоловічих та жіночих глянцевих журналів, їх порівняння.
На ці та інші запитання Ви зможете отримати відповідь в процесі тренінгу)))
Завдання навчального тренінгу: План. 1. Вплив епохи на подачу образу жінки. Класифікація образів жінки у ЗМІ, їх аналіз. 2. Сексизм у ЗМІ та боротьба з його проявами. 3. Вплив гендерних стереотипів на зміст та сприйняття реклами. 4. Фемінітиви та їх використання. 5. Контент-аналіз чоловічих та жіночих глянцевих журналів. Учасники тренінгу дізнаються:
|
Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒