Академія інноваційного розвитку освіти (АІРо)

Використання для власного іміджу педагогів образу жінки у ЗМІ

Використання для власного іміджу педагогів образу жінки у ЗМІ

Класифікація образів жінки у ЗМІ:

– Чому насаджування образу жінки-берегині є небезпечним як для жінок, так і чоловіків?

– Чому у ЗМІ статі подаються по-різному?

– Наскільки відрізняється подача образу жінки в українських та зарубіжних ЗМІ?

– Хто бореться з проявами сексизму у ЗМІ?

– У чому відмінність між прихованим та відвертим сексизмом?

– Де в Україні є гендерний музей?

– Як ЗМІ насаджують гендерні стереотипи?

– Що таке фемінітиви?

-Практичні вправи: контент-аналіз чоловічих та жіночих глянцевих журналів, їх порівняння.

На ці та інші запитання Ви зможете отримати відповідь в процесі тренінгу)))

Завдання навчального тренінгу:

План.

1.    Вплив епохи на подачу образу жінки. Класифікація образів жінки у ЗМІ, їх аналіз.

2.    Сексизм у ЗМІ та боротьба з його проявами.

3.    Вплив гендерних стереотипів на зміст та сприйняття реклами.

4.    Фемінітиви та їх використання.

5.    Контент-аналіз чоловічих та жіночих глянцевих журналів.

Учасники тренінгу дізнаються:

  • Чому родина, де дружина-берегиня, а чоловік-здобувач не ідеальна?
  • Наскільки ЗМІ пропагують гендерні стереотипи?
  • Як відрізнити сексизм від стереотипізації? Чим загрожує сексизм?
  • Яку ЗМІ боряться з проявами сексизму?
  • Чому класифікують образи жінки у ЗМІ?
  • Як з часом змінювався образ жінки у ЗМІ?
  • Як ставляться до сексичної реклами у інших країнах?
  • Чому у ЗМІ недостатньо використовують фемінітиви?

Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Перейти до панелі інструментів