Академія інноваційного розвитку освіти (АІРо)

Врахування ґендерних стереотипів в процесі викладання математики

Врахування ґендерних стереотипів в процесі викладання математики

Часто математику вважають предметом, у якому немає і бути не може жодних гендернихстереотипів. Спробуємо зламати такі уявлення!

У фокусі дискусій тренінгу – навчальні посібники та підручники з математики,додаткова література, прояви стереотипізаціі у поведінці та мисленні вчителів та горизонтальної і вертикальної сегрегації у закладах освіти.

Завдання навчального тренінгу:

1.Ознайомитись з групами ґендернихстереотипів.

2.Розглянути групи ґендернихстереотипів з проекцією на викладання математики.

3.Здійснити контент-аналіз діючих підручників з математики для загальноосвітньої школи.

4. Навести приклади проявів стереотипізації в процесі викладання математики.

5. Усвідомити наслідки  “впровадження” ґендерних  стереотипів.

Учасники тренінгу дізнаються:

  • Як класифікують ґендерні стереотипи;
  • Як проводити гендерний аналіз підручника з математики;
  • Навчаться знаходити ґендерні стеоретипи  у змісті текстових задач;
  • Чому ґендерні стереотипии не зникають при викладанні точних наук?
  • Яким чином послабити їх вплив?
  • Як проявляється ґендерна стереотипізація при вивченні математики?
  • Чи конструює школа майбутній вибір професії, залежно від статі?
  • Про небезпеку наслідків  “впровадження” ґендерних стереотипів.

Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Перейти до панелі інструментів