Академія інноваційного розвитку освіти

Воронцова Емілія

науковий співробітник відділу проектної діяльності Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти», психолог, спеціаліст вищої категорії, засновник Громадської організації «Центр сімейної реабілітації дітей з інвалідністю та інвалідизуючими захворюваннями» Софія», автор  більше ніж 80 наукових, науково-методичних, методичних розробок, нагороджена галузевими відзнаками «Відмінник освіти», «Василя Сухомлинського». Координатор проєкту «Росток», експерт з проєктного менеджменту.  

 

 


Автор тренінгів:

Стратегії психологічної підтримки для учнів і вчителів в освітньому процесі офлайн і онлайн

Тренінг «Професійна педагогічна творчість. Психологічний супровід самовдосконалення вчителя (тестування, рекомендації, стратегії і тактики). Професійна мотивація»

Діагностика і корекція дітей з особливими освітніми потребами

Організація інклюзивного навчання в освітньому закладі

Емоційний інтелект і соціальна компетентність

Профілактика та подолання булінгу в закладах освіти

Дитина з ментальними розладами в класі. Взаємодія, підтримка навчання

Дитина з розладами аутичного спектру в класі. Взаємодія, підтримка навчання

Дитина  з особливими освітніми потребами у навчальному закладі – інклюзія на практиці

Адаптація першокласників: як створити  комфортні умови для розвитку і навчання

https://www.airo.com.ua/visim-tipiv-intelektu-u-navchanni-abo-yak-stvoriti-situatsiyu-uspihu-dlya-kozhnogo-uchnya/ 

Методи ефективного навчання Cінгапура в загальноосвітніх закладах

Інтегративно-діяльнісна технологія у навчанні на прикладі науково-педагогічного проєкту «Росток»

Громадсько спрямоване управління загальноосвітнім навчальним закладом

 

Психодіагностика готовності дітей до навчання у школі. Психолого-педагогічна корекція

Впровадження та реалізація експерименту чи інноваційного проекту у навчальному (навчально-виховному) процесі

Емоційна компетентність та її розвиток у професійній та побутовій сферах життя

Вплив типу темпераменту та інших психологічних особливостей на ефективність навчального процесу

Skip to toolbar