Академія інноваційного розвитку освіти (АІРо)

Підготовка тьюторів з питань використання полімедійних технологій в освітній діяльності педагогічних працівників

Підготовка тьюторів з питань використання полімедійних технологій в освітній діяльності педагогічних працівників

Підготовка тьюторів з питань використання полімедійних технологій в освітній діяльності педагогічних працівників

Оцініть курс

Подати заявку

 

Програма курсу “Підготовка тьюторів з питань використання полімедійних технологій в освітній діяльності педагогічних працівників” складається з 7 модулів, що передбачає розгляд питань пов’язаних з нормативно-правовим забезпеченням, психолого-педагогічними, методичними та організаційними аспектами, розробкою дидактичних і методичних матеріалів та розробкою дидактичних і методичних матеріалів.

Категорія слухачів: вчителі , методисти

Формат: очний

Тривалість занять: 5 днів, 32 години.

Графік проведення навчально-практичних семінарів Академії ііноваційного розвитку освіти
Вибачте за незручності. Графік семінарів буде опубликовано пізніше

Час проведення: 09:00 до 15:30. 

Місце проведення: м. Київ, вул. Артема, 52-А, ІІ поверх, Університет менеджменту освіти НАПН України (їхати від ст. метро «Вокзальна» до ст. «Лук’янівська», далі тролейбусом № 18 до зупинки «Полтавська»).

Умови участі

За підсумками: Після накопичення необхідної кількості академічних годин слухачі отримають сертифікат.

В програмі секції

Модуль 1. Світовий досвід інформатизації освіти та нормативно-правова база.

В рамках модуля розглядаються наступні питання:

  • світові тенденції аудіовізуальних та комунікаційних технологій в освіті, шляхи їх розвитку;
  • регламент використання інтерактивних технічних засобів навчання  відповідно до вимог Санпін;
  • правові аспекти використання ресурсів Інтернет;
  • інформаційне освітнє середовище навчального закладу;
  • сучасні вимоги до ІКТ – компетентності педагогічних працівників;

 Модуль 2. Психолого-педагогічні, методичні та організаційні аспекти освіти дорослих.

В рамках модуля розглядаються наступні питання:

• андрагогіка: теорія та практика освіти дорослих;

  • освіта впродовж життя: світовий досвід та українська практика;

• особливості застосування форм, методів і прийомів освіти дорослих;

Модуль 3. Методичні аспекти використання інтерактивного обладнання в практичній діяльності педагога.

В рамках модуля розглядаються наступні питання:

• методичні аспекти використання інтерактивного обладнання при формуванні універсальної навчальної діяльності учнів (слухачів);

• застосування мультимедійного обладнання в навчальному процесі

 Модулі 4-6. Розробка дидактичних і методичних матеріалів для проведення занять з використанням інтерактивного обладнання.

В рамках модуля розглядаються наступні питання:

  • розробка та реалізація освітніх інноваційних проектів ;
  • розробка дидактичних і методичних матеріалів для проведення занять з використанням інтерактивного обладнання;
  • використання Інтернет сервісів у викладанні різних предметів та для особистого професійного розвитку педагога (сервіси ВЕБ 2.0; блог вчителя; сайт навчального закладу та ін.);
  • організація дистанційного навчання;
  • визначення методичних принципів побудови системи управління інноваційною діяльністю навчальних закладів;
  • практичні та методичні особливості створення електронного освітнього середовища.

Модуль 7. Розробка дидактичних і методичних матеріалів в освітній діяльності (творче завдання).

  • Розробка моделі (плану) навчального інноваційного проекту
  • Розробка навчально-методичних матеріалів для проведення тренінгу
  • Підготовка презентації тощо

  

 

Перейти до панелі інструментів