Академія інноваційного розвитку освіти (АІРо)

Використання ІКТ в управлінській діяльності

Використання ІКТ в управлінській діяльності

Використання ІКТ в управлінській діяльності
5 (100%) 1 голос[ів]


Подати заявку

Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в галузі освіти і безпосередньо в діяльності керівника закладу стало загальною необхідністю. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес школи забезпечить поступовий перехід освіти на новий, якісний рівень.

Категорія слухачів: управлінці
Формат: очний
Тривалість занять:  5 днів, 32 години.

Графік проведення навчально-практичних семінарів Академії ііноваційного розвитку освіти
Вибачте за незручності. Графік семінарів буде опубликовано пізніше
Час проведення: 09:00 до 15:30.
Місце проведення: м. Київ, вул. Артема, 52-А, ІІ поверх, Університет менеджменту освіти НАПН України (їхати від ст. метро «Вокзальна» до ст. «Лук’янівська», далі тролейбусом № 18 до зупинки «Полтавська»).

Умови участі

В програмі секції

Нові інформаційні технології позитивно впливають на всі компоненти системи навчання: мету, зміст, методи та організаційні форми навчання, засоби навчання, що дозволяє вирішувати складні і актуальні завдання педагогіки для забезпечення розвитку інтелектуального, творчого потенціалу, аналітичного мислення та самостійності педагогічних працівників. Для ефективної модернізації освіти та оновлення технічного арсеналу засобів навчання необхідно
оптимізувати реалізацію державних програм, спрямованих на інформатизацію, комп’ютеризацію та оновлення матеріально-технічної бази шкіл, надання всім вільного доступу до мережі Інтернет.
Підготовка керівників до сучасного управління школою за допомогою ІКТ є дієвим складником ефективного освітнього менеджменту. Використання ІКТ в удосконаленні роботи керівника дозволяє інтенсифікувати такий важливий аспект його діяльності, як педагогічний аналіз уроків у системі навчально-виховного процесу. За допомогою діалогової системи можлива диференціація мети відвідування уроків, складання і запис програми спостереження, запис результатів відвідування уроків з однією метою у різних вчителів і порівняння результатів, позитивні сторони і недоліки в роботі вчителів.

Перейти до панелі інструментів