Академія інноваційного розвитку освіти (АІРо)

У квітні освітяни з України відвідали Південночеський університет в Чеське Будейовіце

У квітні освітяни з України відвідали Південночеський університет в Чеське Будейовіце

У квітні освітяни з України відвідали Південночеський університет в Чеське Будейовіце

У квітні освітяни з України відвідали Південночеський університет в Чеське Будейовіце.

Мета поїздки – вивчення досвіду країн ЄС в організації освітнього процесу в навчальних закладах різних ступенів, розширення світогляду педагогів, формування активної громадської позиції, направленої на встановлення в Україні європейських стандартів освіти.

Освітній візит організувала Академія інноваційного розвитку освіти разом з партнером – Південночеським університетом міста Чеське Будейовице (Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích). Університет був заснований в 1991 році і в даний час складається з восьми факультетів: факультету економіки, факультету рибальства та охорони водних ресурсів, філософського та педагогічного факультетів, факультету природничих наук, факультету теології, факультету охорони здоров’я та факультету сільського господарства.

В університеті освітяни ознайомилися з роботою бібліотеки університету та її електронним документообігом, побували на педагогічному факультеті, ознайомилися з оснащенням та матеріальною базою кафедр фізика та інформатики.
Система освіти в Чехії розділена на чотири категорії – підготовча, базова, вища школи та університет. Перша ступінь – для дітей від 2-х до 5-ти років, де вони готуються до навчання в школі. Друга – для школярів від 6 до 15 років, яка завершує обов’язкову середню освіту в Чехії. Вже у віці 11 років діти разом з батьками вибирають, як їм продовжувати навчання. Найвірніший шлях до університету – це гімназія, куди школярі можуть вступати вже з 6 класу, рідше після 8. Відповідно, до вищої школи відносять гімназії, технічну школу, куди студенти можуть потрапити після закінчення базової школи, консерваторію, навчання в якій триває від 6 до 8 років, професійне училище, яке дає робочу спеціальність. Таким чином, школи в Чехії готують студентів до профільного навчання.

Цього разу, окрім університету, освітяни відвідали 4 школи. Серед них були як навчальні заклади другої ступені, так і гуманітарна гімназії при костьолі та медична школа.

Організував відвідування шкіл та різних кафедр університету Ph. Dr. Miroslav Procházka, Ph. D. – продекан педагогічного факультету. Саме він розповів про структуру системи освіти в Чехії, про національні особливості в освіті, про проблеми, над якими працюють освітяни Чехії.

Педагоги з України відвідали уроки, поспілкувалися вчителями та учнями, ознайомилися з устаткуванням шкільних кабінетів та лабораторій.

Закінчилася поїздка врученням сертифікатів.


Перейти до панелі інструментів