Академія інноваційного розвитку освіти

Творча лабораторія піаніста-концертмейстера та соліста

Творча лабораторія піаніста-концертмейстера та соліста

Цільова аудиторія: концертмейстери, викладачі фаху «піаніст-концертмейстер», «артист камерного ансамблю»,  викладачі  інших виконавських напрямів, які прагнуть розвиватися у своїй професії, студенти, учні

Спікер, автор та розробник вебінару: Молчанова Тетяна Олегівна, професор, доктор мистецтво-знавства, завідувач кафедри концертмейстерства Львівської національної музичної академії ім. М.В.Лисенка

Анотація

Творча лабораторія піаніста-концертмейстера і соліста –  це форма організації  процесу співпраці над твором двох музикантів. Кожна стадія опанування цим форматом співтворчості потребує особистої участі піаніста-концертмейстера і соліста. Саме з цієї лекції ви дізнаєтеся про етапи їх спільної роботи, кожен з яких характеризується відповідним,  логічним кроком уперед та завжди залежить від попереднього. Отримаєте змогу зрозуміти  відмінності у  специфіці сольного та спільного виконавства. Приєднуйтеся – буде пізнавально!

Завдання навчального тренінгу:

1.Познайомити з етапами спільної роботи над твором, які  умовно  можна поділити на три та котрі залежать від індивідуальності музикантів, їхньої обдарованості та рівня розвитку (умовність стосується й часової тривалості етапів). Збагнути, як відбувається самостійна підготовча робота кожного  над твором, згодом – їх спільне опрацювання та підготовка до виступу.

2.Зрозуміти, як музиканти мають працювати над вирішенням спільних виконавських моментів – йдеться про спільну редакцію нотного тексту, регулювання моментів спільних  вступу та закінчення, ритмічну узгодженість спільного процесу, слухову увагу, вивірення динамічного балансу партій, фразування, артикуляцію, штрихи, тембри, темпоритм. 

3.Зупинитися  на розгляді близьких за значенням темпів і  темпових зрушень, які найчастіше зустрічаються у царині концертмейстерської роботи та які часом неправильно трактуються деякими виконавцями.

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

  1. Отримати цілісне уявлення про систему всіх фахових складових творчої лабораторії піаніста-концертмейстера і соліста.
  2. Простежити  етапи спільної роботи над твором.
  3. Пізнати як працювати над вирішенням спільних виконавських моментів –спільна редакція нотного тексту, регулювання моментів спільних  вступу та закінчення, ритмічна узгодженість спільного процесу, слухова увага, вивірення динамічного балансу партій, фразування, артикуляція, штрихи, тембри, темпоритм.
  4. Ознайомитися  з близькими за значенням темпами і  темповими зрушеннями, які найчастіше зустрічаються у царині концертмейстерської роботи та які часом неправильно трактуються деякими виконавцями.
  5. Зрозуміти, що системна репрезентація важливих чинників фахового призначення концертмейстера у тому чи іншому напрямку діяльності здатна розширити та збагатити комплексний підхід у вирішенні окреслених питань, сприяти формуванню  професійної  цінності кожного музиканта.

Результати: 

*Учасники тренінгу дізнаються, що спільна робота піаніст-концертмейстера і соліста базується на взаємоузгодженості  дій і намірів виконавців, на двосторонньому впливі та пошуку шляхів взаємодії, які поєднують дбайливе ставлення до намірів партнера з обов’язковим проявом власної індивідуальності.

Вміння та навички, які слухач отримає на тренінгу:

 • слухач поповнить свої знання щодо творчої лабораторії піаніста-концертмейстера і соліста;

• дізнається про етапи їх спільної роботи над твором;

• переконається, що мистецтво піаніста-концертмейстера є особливим  різновидом  спільної гри, яке базується на двох чинниках – самоцінність як складова фахової довіри до себе з вільним самовисловлюванням кожного з  виконавців дуету, та єдність загального музичного простору для обох;

• зрозуміє, що розглянуті   компоненти  творчої лабораторії двох виконавців   обумовлюють принципові підстави  для  створення якісного формату спільного виконавства. Без набуття цих знань і навиків будь-який напрямок  концертмейстерської діяльності не буде мати жодного значення  для акту спільного виконавського процесу. 


УВАГА!

  • Запису даного вебінару не буде.
  • Участь платна (без отримання сертифікату) – 50 грн.
  • Сертифікат учасника вебінару про підвищення кваліфікації (3 год, кредит ЄКТС – 0,1) – 200 грн.
  • Матеріали тренінгів розсилатися учасникам не будуть.
  • Щодо нотного матеріалу – особиста домовленість з автором тренінгу.

Програма підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів освіти “Творча лабораторія піаніста-концертмейстера та соліста

Подати заявку


Організаційний внесок за участь у вебінарі (без отримання сертифікату), що триває 1,5 години – 50 грн.

Участь у вебінарі + сертифікат підвищення кваліфікації (3 академічні години, кредит ЄКТС – 0,1) – 200 грн.

Оплатити онлайн

Документи ТОВ «Академія Інноваційного розвитку освіти» (сертифікати, свідоцтва тощо), як суб’єкта підвищення кваліфікації, зараховуються у підвищення кваліфікації, оскільки вони повністю відповідають вимогам пункту 13Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників”, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України №800 від 21.08.2019 р., і набув чинності 03 вересня 2019 року.


Графік вебінарів Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND  

Skip to toolbar