Академія інноваційного розвитку освіти

Теоретико-практичне формування професійного компетентнісного підходу до методичної роботи в умовах інформаційного освітнього простору

Короткий опис курсу: У навчальному курсі розглянуто можливості формування професійного компетентнісного підходу до методичної роботи в умовах інформаційного освітнього простору. З’ясовано роль самонавчання у підготовці до  методичної роботи в сучасних складних умовах; як знайти своє обличчя, власну траєкторію з метою створення найбільш сприятливих умов для задоволення запитів студентів. Запропоновано методичні прийоми та інноваційні інструменти, які можна використовувати в  організації методичної роботи.

Мета курсу: Розвиток професійних компетентностей методистів, володіння комплексом  методичних прийомів та інноваційних інструментів, які можна використовувати у процесі методичної роботи в умовах інформаційного освітнього простору.

Напрями: Проєктна діяльність у закладах освіти, Методи, прийоми та інструменти формування критичного мислення, Методи, прийоми та інструменти формування креативного мислення, Наскрізні навички у професійній діяльності педагога. Використання ІКТ в освітньому процесі. Психологічна складова педагогічної діяльності. Організація роботи закладу освіти.

Компетентності: професійні, вільне володіння державною мовою, інноваційність, інформаційно-комунікаційна, навчання впродовж життя, громадянські та соціальні, культурна, мовленнєва, цифрова, інклюзивна, емоційно-етична, управлінська

Тривалість/обсяг  30 годин (1 кредит ЄКТС).

Форма підвищення кваліфікації: дистанційна.

Режим навчаннядва двогодинні вебінари в тиждень у вечірній час (18.00 – 19.20).  Також передбачається запис вебінарів, які можна буде переглянути та опрацювати учаснику у зручний для нього час. Перший вебінар у кожній групі – безкоштовний.

Тривалість навчання 3 тижні

Терміни навчання – 07.02-27.02.22р.

Вартість всього курсу1200 грн

Відеоконференції будуть проходити на сервісі Google Meet, для завдань використовуватиметься вебсервіс Google Classroom. В учасника обов’язково має бути зареєстрована пошта @gmail.com

Очікувані результати:

  • теоретична складова:
    • знання
  • практична складова

 Розподіл часу для проходження курсу

Назва модуля (зміст) заняття Всього год Кількість год
Вебінар Творче завдання Тест до модуля
МОДУЛЬ 1. ПЕРЕВАГИ ПРАВИЛЬНОГО ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТУ В ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ 9      
12 переваг тайм-менеджменту 3 1 1 1
Поради щодо подолання та уникнення стресу на роботі 3 1 1 1
Навички вирішення конфліктів: визначення та приклади 3 1 1 1
МОДУЛЬ 2. ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ: ПОНЯТТЯ ТА СТРАТЕГІЇ НАВЧАННЯ 9      
Програма ZOOM: питання і відповіді 3 1 1 1
Переваги  GOOGLE MEET 3 1 1 1
ТОП 5 навичок для успішності у житті та навчанні 3 1 1 1
МОДУЛЬ 3. ЯК МОБІЛЬНІСТЬ  ВПЛИВАЄ НА  ОРГАНІЗАЦІЮ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ 9      
Мотиваційна парадигма освітньої діяльності педагога 3 1 1 1
Комунікативна мобільність педагога 3 1 1 1
Аспекти науково-педагогічної мобільності педагогів закладів професійної мобільності 3 1 1 1
РЕФЛЕКСІЯ 3     3

Умовою отримання сертифікату є успішне проходження онлайн тестового іспиту, що містить 70 тестів англійською мовою, з яких треба отримати не менше 23 (1/3) правильних відповідей (оцінка “задовільно”). За умови отримання 40+ правильних відповідей слухач отримує оцінку відмінно, при отриманні 30…39 правильних відповідей – оцінку добре”. Під час занять слухач має можливість виконати біля 100 тестових завдань, а також витримати пробний іспит, аналогічний сертифікаційному.

Тренер курсів Замелюк Марія, кандидат педагогічних наук, старша викладачка кафедри теорії та методики дошкільної  освіти Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж»; членкиня громадської організації ВГО Асоціації  працівників дошкільної освіти; тренерка Академії  інноваційного розвитку освіти; тренерка  ГО «ІППО»; членкиня громадської організації «Міжнародна фундація науковців та освітян» IESF; членкиня  громадської організації Української асоціації сімейних психологів; членкиня  громадської організації Академії розвитку особистості; тренерка платформи На урок; членкиня Асоціації правозахисників Волинської області.

Сертифікована тренерка за програмою підготовки «Сімейна психологія та психотерапія», «Казкотерапія в психокорекційній роботі з дітьми», «Школа тренерської майстерності», «Анатомія особистого бренду: як побудувати себе Красиво», «Креативний активізм», «Креативне мислення», «Казкотерапія з дітьми», «Казкотерапія для дітей і дорослих», «Арт терпаія для себе і клієнтів», «Арт-терапія. Базові напрямки і техніки у роботі з клієнтами»,

Авторка понад 57 друкованих наукових праць, розробник спецкурсів. Авторка книги для читання «Малечі про цікаві речі», етюдів «Присмак кавових зерен».

Теоретик і практик із 30 річним педагогічним стажем.

Подати заявку  


Програма навчання


Оплатити онлайн

 

Skip to toolbar