Дизайн тренінгу.
Вхід в контакт. Налаштування на співпрацю.
Крок перший. Професійна креативність як мистецтво самовираження в професії.
- Вчитель на технологічно – функціональному рівні (школа-спеціальність-функція). Вправа – головна функція сучасного вчителя. Система відповідності – знати відповідь на запитання «Як робити?» і усвідомлювати два джерела своєї відповіді.
- Освоєння ролі креатив – менеджера. Джерела педагогічної творчості. Алгоритми творчості. Технологія творчого впливу і впливу творчістю. Творчість на замовлення і спонтанність.
- Я – вчитель майбутнього і школа моєї мрії. Дух і душа школи.
Крок другий. Особиста відповідальність як знаходження особистісних смислів роботи вчителем. «Сісти в свої санки»
- Самооцінка і рольова ідентичність. Вплив ролі на особисте життя.
- Взаємодія внутрішньої цивілізації ролі вчителя і цивілізації школи.
- Відповідальність вчителя і структурування його обов’язків: відповідальності, обов’язків, повноважень, винагород.
- Ідеальний вчитель – місія нездійсненна, що з цим робити. Душа вчителя і духовність професії. Все тільки розпочинається.
- Вихід з контакту. Групова рефлексія – і журавель в небі і синичка в руках.
Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒