Академія інноваційного розвитку освіти (АІРо)

Психодіагностика готовності дітей до навчання у школі

Психодіагностика готовності дітей до навчання у школі

Психодіагностика готовності дітей до навчання у школі

5 (100%) 1 голос[ів]


Подати заявку

В результаті слухачі опанують групову та індивідуальну діагностику готовності дитини (дітей) до навчання у школі; зможуть визначити причини проблем у досягненні готовності до навчання у школі, попрактикуються у складанні програм корекції та індивідуальних розвивальних занятьКатегорія слухачів: психологи
Формат: очний

Тривалість занять:  5 днів

Графік проведення навчально-практичних семінарів Академії ііноваційного розвитку освіти
Вибачте за незручності. Графік семінарів буде опубликовано пізніше
Місце проведення: м. Київ, вул. Артема, 52-А, ІІ поверх, Університет менеджменту освіти НАПН України (їхати від ст. метро «Вокзальна» до ст. «Лук’янівська», далі тролейбусом № 18 до зупинки «Полтавська»).

Умови участі)

За підсумками: Після накопичення необхідної кількості академічних годин слухачі отримають сертифікат.

В програмі секції Психодіагностика готовності дітей до навчання у школі. Психолого-педагогічна корекція

Призначення: робота в секції буде корисною і цікавої для шкільних психологів і психологів дошкільних навчальних закладів, соціальних педагогів, працівників центрів розвитку дитини, вчителів початкових класів,

Готовність до навчання у школі:

–                     фізіологічний аспект;

–                     нейропсихологічний аспект;

–                     інтелектуальний аспект;

–                     соціальний аспект.

Методи і методики для діагностики готовності до навчання у школі.

Технологія групової  психодіагностики готовності до шкільного навчання.

Індивідуальна діагностика готовності до шкільного навчання.

Поглиблена діагностика.

Планування корекційних заходів готовності до навчання у школі на основі діагностики.

Індивідуальні корекційні заняття.

Групові корекційні заняття.

Комплексна родинна, педагогічна та психологічна підготовка дитини до навчання у школі.

В результаті слухачі опанують групову та індивідуальну діагностику готовності дитини (дітей) до навчання у школі; зможуть визначити причини проблем у досягненні готовності до навчання у школі, попрактикуються у складанні програм корекції та індивідуальних розвивальних занять.

Перспектива подальшого навчання:

ІІ модуль: псхологічне забезпечення організації навчання у початковій школі

ІІІ модуль: психологічне забезпечення організації навчання і розвитку підлітків

 

 

Перейти до панелі інструментів