Освітній тренінг в роботі вчителя: від задуму до втілення. Модуль 3. Розуміння себе, учнів і процесу тренінгу 

Дизайн тренінгу. Вхід-налаштування. Розуміння себе.​ Визначення рівня готовності, мотивації і відповідальності. Входження в ресурсний стан. Рольовий сценарій. Спонтанність і технологічність. Креативність і ефективність. Стресостійкість і саморефлексія. Розуміння учнів​. Емпатія і підтримка контакту. Рівень інтересу і довіри. Способи зворотного зв’язку і оцінювання. Діалогічність взаємодії. Розуміння процесу​. Групова динаміка. Карта і місцевість. … Читати далі Освітній тренінг в роботі вчителя: від задуму до втілення. Модуль 3. Розуміння себе, учнів і процесу тренінгу