Академія інноваційного розвитку освіти (АІРо)

Нові ролі вчителя української школи: у пошуках балансу

Нові ролі вчителя української школи: у пошуках балансу

    • Я і мої актуальні професійні ролі: вчитель, коуч, ментор, тьютор, едвайзер, фасилітатор, тренер, консультант, модератор.
    • Професійно-рольова варіативність діяльності вчителя як ресурс ефективного досягнення цілей освіти.
    • Сценарії ролі педагогічного працівника як зразки очікуваних соціальних дій і технологічних пауз, об’єднаних динамічним стереотипом.

Очікувані результати:

    • розширення уявлень педагогів про власну професійну ідентичність та можливості професійно-рольової варіативності діяльності задля досягнення поставлених освітніх цілей і задач;
    • формування настанов щодо ефективної діяльності у сучасному освітньому просторі на засадах професійно-рольової варіативності діяльності та педагогіки партнерства.


Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Перейти до панелі інструментів