-
- Я і мої актуальні професійні ролі: вчитель, коуч, ментор, тьютор, едвайзер, фасилітатор, тренер, консультант, модератор.
-
- Професійно-рольова варіативність діяльності вчителя як ресурс ефективного досягнення цілей освіти.
- Сценарії ролі педагогічного працівника як зразки очікуваних соціальних дій і технологічних пауз, об’єднаних динамічним стереотипом.
Очікувані результати:
-
- розширення уявлень педагогів про власну професійну ідентичність та можливості професійно-рольової варіативності діяльності задля досягнення поставлених освітніх цілей і задач;
- формування настанов щодо ефективної діяльності у сучасному освітньому просторі на засадах професійно-рольової варіативності діяльності та педагогіки партнерства.
Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒