Академія інноваційного розвитку освіти

Навчальний цикл “Особливості організації інклюзивного навчання у закладах освіти”

Навчальний цикл “Особливості організації інклюзивного навчання у закладах освіти”

НАВЧАЛЬНИЙ ЦИКЛ

“ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ”

Доповідачі:

Модуль І: Вступ до інклюзії 3.12.20 18.00-19.30

  • Інклюзія як реалії сучасної освіти
  • Форми здобуття освіти
  • Нормативно-правова база інклюзивного навчання
  • Базовий навчальний план – інваріантний і варіативний складники
  • Документи, що необхідні для проходження комплексної оцінки розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі
  • Що необхідно знати про ІРЦ під час відкриття інклюзії?
  • Висновок ІРЦ
  • Заява батьків на відкриття інклюзії у закладі освіти

Під час вебінару учасники отримали практичні та теоретичні уміння та навички:

  • знання про нормативно-правову базу інклюзивного навчання
  • уміння диференціювати відмінності інклюзивного навчання та форм здобуття освіти
  • навички практичної роботи з інклюзивно-ресурсним центром та уміння орієнтуватись у висновку ІРЦ

Подати заявку

Модуль ІІ: Відкриття інклюзії у закладах освіти 10.12.20 18.00-19.30

  • Команда психолого-педагогічного супроводу
  • Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету для підтримки осіб з особливими освітніми потребами

Під час вебінару учасники отримали практичні та теоретичні уміння та навички:

  • уміння орієнтуватись у наказі «Про команду супроводу» як основному нормативно-правовому документі педагогів, які співпрацюють з дитиною з особливими освітніх потребами
  • уміння складати типовий договір на проведення (надання) психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять (послуг)
  • навички написання акту приймання проведених (наданих) психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять (послуг)

Подати заявку

Модуль ІІІ: Індивідуальна програма розвитку дитини 17.12.20 18.00-19.30

  • Нормативно-правова база
  • Складання ІПР в закладах дошкільної освіти
  • Складання ІПР в закладах загальної середньої освіти

Під час вебінару учасники отримали практичні та теоретичні уміння та навички:

  • уміння орієнтуватись у структурних складових компонентах індивідуальної програми розвитку
  • уміння заповнювати індивідуальну програму розвитку для дітей, які навчаються у закладах загальної середньої освіти
  • уміння заповнювати індивідуальну програму розвитку для дітей, які навчаються у закладах дошкільної освіти

Подати заявку

Модуль IV:  Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами 24.12.20 18.00-19.30

  • Особливості роботи вчителя (вихователя), асистента вчителя (вихователя), асистента дитини під час освітнього процесу
  • Напрямки роботи логопеда та дефектолога в умовах інклюзивного навчання
  • Психологічний супровід дитини з особливими освітніми потребами (з досвіду роботи практичного психолога)
  • Сфера діяльності соціального педагога в умовах інклюзії
  • Основні напрямки та завдання діяльності реабілітолога

Під час вебінару учасники отримали практичні та теоретичні уміння та навички:

  • навички роботи педагогів закладів освіти під час інклюзивного навчання
  • практичні навички заповнення обов’язкової документації педагогами навчальних закладів в умовах інклюзивного навчання

Подати заявку


За участь у вебінарі ви отримаєте:

  1. Сертифікат учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин (3 год за один вебінар або 12 год за навчальний курс).
  2. Презентацію з матеріалами.
  3. Відеозапис трансляції вебінару.

Організаційний внесок за один вебінар (1 модуль) становить – 200 грн. Організаційний внесок за весь навчальний курс (4 модулі) становить 700 грн (економія 100 грн).


Оплатити онлайн


Графік вебінарів

 

 

Skip to toolbar