Швидкі зміни в розвитку людства поставили сучасного педагога перед дилемою: «Веди туди не знаю куди, навчи того, не знаю чого». Як навчати із майбутнього, щоб знання не були застарілими? Одна із відповідей на запитання – це тренінгова технологія сучасної інтерактивної освіти. Мета тренінгу. Ознайомлення учасників із методологією і технологією підготовки і проведення освітніх тренінгів. Початок формування і самоусвідомлення власної рольової ідентичності «Я-тренер». Отримання досвіду-знання тестування тренінгових методів, ігор, вправ, алгоритмів. Підживлення мотивації учасників до професійного зростання шляхом знаходження нових смислів в професії менеджера знань. Можливості тренінгу для учасників: – нова інформація, методологія і технологія підготовки і проведення освітніх тренінгів; – нове усвідомлення, перехід професійної самосвідомості на вищий рівень як умова і критерій професійного зростання, технологія менеджменту знаннями для інтеграції знань в картину світу студента; – нові відчуття, діалогічність і креативність тренера і студентів в пізнанні світу; – нові ідеї, пошук лайфхаків для практичного застосування в своїй роботі; – нове переживання зробленого на тренінгу вперше. Під час тренінгу учасники отримають практичні та теоретичні уміння та навички:
Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒ |