Академія інноваційного розвитку освіти

Методологія і технологія сучасної інтерактивної освіти: професійне становлення тренера

 

Швидкі зміни в розвитку людства поставили сучасного педагога перед дилемою: «Веди туди не знаю куди, навчи того, не знаю чого». Як навчати із майбутнього, щоб знання не були застарілими? Одна із відповідей на запитання – це тренінгова технологія сучасної інтерактивної освіти.

Мета тренінгу. Ознайомлення учасників із методологією і технологією підготовки і проведення освітніх тренінгів. Початок формування і самоусвідомлення власної рольової ідентичності «Я-тренер». Отримання досвіду-знання тестування тренінгових методів, ігор, вправ, алгоритмів. Підживлення мотивації учасників до професійного зростання шляхом знаходження нових смислів в професії менеджера знань.

Можливості тренінгу для учасників:

–   нова інформація, методологія і технологія підготовки і проведення освітніх тренінгів;

–   нове усвідомлення, перехід професійної самосвідомості на вищий рівень як умова і критерій професійного зростання, технологія менеджменту знаннями для інтеграції знань в картину світу студента;

–   нові відчуття, діалогічність і креативність тренера і студентів в пізнанні світу;

–   нові ідеї, пошук лайфхаків для практичного застосування в своїй роботі;

–   нове переживання зробленого на тренінгу вперше. 

Під час  тренінгу учасники отримають практичні та теоретичні уміння та навички:

  • оволодіння навиками розробки авторського навчального тренінгу
  • вміння формувати нові динамічні стереотипи поведінки
  • формування навичок партнерської взаємодії
  • освоєння методів розвитку креативності

Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

 

Skip to toolbar